2013. április 18., csütörtök

193. Szerepjátékok

Ha már múltkor az egyenruhás fantáziákról írtam és beszélgettünk, eszembe jutott, hogy folytatom a fantáziálgatást. A párkapcsolatban a szexuális élet időnként lankadhat, ahhoz hogy mindig megfelelően tüzesen tartsuk szükség van időnként bizonyos segédeszközökhöz nyúlni. Most nem a műtagokra gondolok, hanem a fantáziánk és vágyaink mérhetetlen titkos eszközeire. Ha őszintén elmondjuk a másiknak, hogy milyen titkos vágyunk van, fantáziánkat mi hozza lázba, milyen szerep az, ami igazán beindítja az egymás iránti vágyat. Lehet szó ilyenkor a hatalmi kérdésről, ilyenkor az egyik fél a szolga a másik pedig az ő gazdája, aki uralkodik rajta és elvárja a másiktól, hogy szó nélkül teljesítse kívánságát. Népszerű még a diák-tanár felállás, az orvos és beteg szituáció, a rendőr és az igazoltatott személy, a pizzafutár, akinek nem tudunk fizetni, a vadidegen, akit egy bárban szedünk fel és még a nevét sem tudjuk, vagy az egyik legtöbbet emlegetett a háziasszony és a szerelő románca.

Ezek közül nekem az orvos és beteg az, ami megmozgatja a fantáziámat, de a pizzafutáros sem rossz, főleg, ha a szerepjátékban tényleg van pizza, mert egy kiadós együttlét után jól tud jönni egy tápláló étek. És mint, ahogy a reklámból is tudjuk: a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út :)

A minap a tumblr-nek köszönhetően felfedeztem egy srácot, Cristoph Stottert, aki Ausztriában él, orvostanhallgató és szabadidejében a tempomodels-nél áll a kamera elé. Ha ő kérné, hogy vegyem le a pólóm, hogy meghallgathassa a szívem és a tüdőm, azt hiszem gyorsabban verne testem főmotorja és elakadna a lélegzetem.





Nektek milyen szerepjáték jellegű fantáziátok van? Mit próbáltatok már ki? Mit próbálnátok ki?

2 megjegyzés:

  1. Nekem az a kantáros nadrágos szerelős dolog tetszik:)
    De amit deffala mond a létszámról az is érdekes:)

    VálaszTörlés