2013. április 14., vasárnap

190. Egyenruha fétis

Általában a mindenkinek van olyan fétise, hogy bejön neki valamilyen egyenruhás öltözet. Hetero kapcsolatokban a nők odáig tudnak lenni a katona, a tengerész vagy esetleg a tűzoltó egyenruháért. A férfiakat általában a nővérke ruha vagy a légi kísérő kisasszony ruhája szokta lázba hozni.

A minap a tumblr-nek köszönhetően találtam három tengerész ruhás srácot. Eddig is éreztem, hogy nekem ez az egyenruha a gyengém, de ezeket látva még jobban megerősödött bennem ez az érzés. Persze, azért nem mindegy, hogy ki veszi fel :)

Nektek melyik uniform indítja be a fantáziátokat?




10 megjegyzés:

  1. Azért az alsó kettő nem igazán nevezhető egyenruhának:)

    Én a tűzoltókat találom aranyosnak abban a nagy ruhában:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel illusztráltam, hogyan kerül le róla fokozatosan a ruha :)

      Törlés
    2. Hogy én erre nem gondoltam:)

      Törlés
  2. Szintén az elsőre voksolok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát srácok! Azt hiszem az első srácot kénytelenek leszünk körbeadni, mint a békepipát :)

      Törlés
  3. Nekem az első túl gyereknek látszik még:) Inkább a harmadik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked postázom a harmadikat :)

      Törlés
    2. Köszi:) szólj mikor érkezik, hogy itthon legyek:D
      Egyébként az nem igazi egyenruha, de a kantáros nadrágban van valami szexi:)főleg ha alatt nincs semmi:D

      Törlés