2013. április 5., péntek

184. Andrew Lincoln, az igazából zombivadász

Az utóbbi hetekben vannak a szerdai horror estek. Annyira rákattantam az ilyesmikre, hogy elkezdtem keresni zombis filmeket. A neten kutatgattam ezek után. Először a 28 nappal később című zombi filmet néztem, majd a folytatását a 28 héttel későbbet. Ez a két film nem volt annyira nagy durranás, de gondoltam nem adom fel, keresek tovább. Ezután jutottam el a Zombiland című filmhez, ami egy hatalmas nagy poén zombis film. Bárkinek tudom ajánlani. A filmek közül megnéztem végül a Warm Bodies című romantikus zombi filmet, ami szerintem nagyon cuki volt. Végül kikötöttem a Walking Dead című sorozatnál, aminek a 3. évada most fejeződött be Amerikában és kábeles sorozatok között csúcsot döntött a nézettségével, több, mint 12 millióan nézték az utolsó részt.

Ennek a sorozatnak a főhőse Andrew Lincoln, aki egy sheriff-t alakít a sorozatban, aki vezeti a túlélőket, harcol a zombik és a rossz fiúk ellen. Andrew egyébként az Igazából szerelem című filmből lehet ismerős a nézőknek. Ő volt az a fickó aki karácsony éjjel táblákkal vallott szerelmet Keira Knightley karakterének. Ezzel a karakterével szerintem sokak szívébe lopta be magát, nők milliói olvadtak el tettétől. 

Egyébként '73-ban született, angol, nős és van két gyermeke. És iszonyat jól áll neki a borosta  és a hátra nyalt haj.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése