2013. április 7., vasárnap

185. Felszedtem...

8 kg-t tavaly október óta. Akkor 65 kg voltam, ma reggel, amikor ráálltam a mérlegre, 73 kg-t mutatott. Ez a súly a 183 cm-es magasságomhoz teljesen ideális lenne, csak az a gond, hogy ez a 8 kg nem szépen eloszlott a testemen, hanem a legtöbbje úgy döntött, hogy pocakfalván telepszik le. Így sikerült az eddig laposnak mondott hasamon egy olyan szírtömeget létrehozni, hogy a 3 farmeromból most már csak egy jön rám. Azt hiszem vége annak a korszaknak, amikor bármiből, bármikor bármilyen mennyiséget tudtam enni, nem jött rám semmi. Elérkeztem abba a korba, amikor el kell kezdenem odafigyelni és feladva a lustaságomat, tenni azért, hogy a hasamon lévő tömegnövekedést megállítsam, visszaszorítsam. Szóval, ha valakinek valami hatásos ötlete erre, akkor kérem jelezze :)

Félek attól, hogy ezen csak a hasizmozás segíthet és nem fog csettintésre és varázsigét mormolva egyszer csak eltűnni... 

2 megjegyzés: