2013. augusztus 2., péntek

234. Strandélmények 2.

A múltkori strandélményeim tovább bővültek. Tegnap kint voltam ismét a Palatinuson. Viszont ezúttal egyedül mentem, kint töltöttem jóformán az egész napot.

Olyan 10 óra körül értem ki és 18 óra környékén hagytam el az objektumot. Sikerült felfedeznem egy kis bódét, ahol amerikai hot-dogot és hamburgert lehetett kapni. Kipróbáltam és finom volt. Az ár is elfogadható. Jól megtömték a kajákat, szóval laktató is volt.

A csúszdánál sikerült kipróbálnom a lilát, ami fedett, színes fények vannak benne és zene is szól. Ja és használni kell hozzá egy kör alakú csúszógumit, amibe beleülsz és sodródsz az árral. A múltkor is ki szerettük volna próbálni, de nincs olyan sok csúszógumi és ment a harc értük. Most kevesebben voltak a strandon, így háromszor is sikerült lecsúszni. Jó élmény volt.

Az egyik kedves olvasom, nevezzük Á-nak, felhívta a figyelmemet, hogy van külön napozó nőknek és férfiaknak is. Ezek a napozók az öltözők feletti teraszon találhatóak és itt lehet meztelenül is napozni. Lehet nézelődni, szemeket legeltetni a férfi testeken és adódhat akár kis kaland is. Igazából kalandra nem vágytam, de a meztelenül napozás izgatta a fantáziámat, mert még sosem csináltam, az meg, hogy még nézelődni is lehet, nincs takarva a lényeg, csak plusz pont.

Megérkezés és átöltözés után gondoltam akkor foglalok helyet az elkülönített napozóban. Felmentem és olyan látvány fogadott, amire bevallom nem számítottam. Három nyugdíjas korú férfi álldogált ott meztelenül és beszélgettek. Valahogy nem erre a látványra számítottam, így inkább maradtam a jól bevált napozó résznél. Azért izgatta a fantáziám, gondoltam a nap előrehaladtával majd biztosan lesznek ott mások is a nyuggereken kívül, így 4 óra körül tettem egy újabb próbát.


Felmentem. Kb 15 férfi feküdt ott a napozó ágyakon. Az egyik oldalon ahova sütött a nap feküdtek a meztelen férfiak, a másik oldalon, ahol árnyék volt, csak pár gazdátlan ágy heverészett. Velem együtt volt 5 olyan pasi, aki a 20-30-as évkategóriába tartoztak, a maradék pedig 50+ évesek voltak. Gondoltam sebaj, letelepszem. A fiatalok között volt egy-két jó popsi, az egyiknek a nemi szerve kifejezetten szemet gyönyörködtető volt.

Miközben elhelyezkedtem éreztem meg a szemem sarkából is láttam, hogy eléggé meg lettem nézve szinte mindenki által. Ilyen, ha friss húz érkezik az üzembe. :)

Eleinte nem mertem meztelenre vetkőzni, próbáltam szokni a helyzetet. Végül erőt vettem magamon és lekerült rólam a úszógatya. Különös, de jól eső érzés volt ott meztelenül feküdni és engedni, hogy a nap ott is érjen, ahol eddig még nem tette. Természetesen a gatya lekerülése is vonzotta az ott lévők figyelmét.


Egy idő után azt vettem észre, hogy van három férfi, olyan 50 felettiek voltak, akik időnként feljöttek a napozóba, csorgatták a nyálukat, majd távoztak. Az egyik pasi, úgy ment körbe, mint ha szemlén lenne, a fiataloknál megállt pár másodpercre, beleégett a retinájába a látvány, majd mosolyogva odébb állt. A másik fazon mindig telefonnal a kezében jött fel. Leült az árnyékban lévő nyugágy egyikére és nézelődött. Egy idő után az egyik kezével a telefonjával játszott, míg a másik kezével a farkát simogatta gatyán keresztül. Néhány perc után ő is távozott, de időnként visszatért. Végül a harmadik pasi volt szerintem a legdurvább. Ránézésre volt legalább 70 éves. Feljött, levette a gatyáját, leült az ágyra és figyelt. Idővel simogatni, majd húzogatni kezdte a farkát. Olyan izgalomba került, hogy azt hittem, mindjárt infarktust kap.

Ezeket az incidenseket leszámítva, örülök, hogy felmentem és kipróbáltam. Elsőre zavart ez a nézelődő közönség, de úgy voltam vele, hogy nem kell törődni velük, nézni még szabad.

8 megjegyzés:

  1. Lehet hogy nem is játszott a telefonjával, hanem fotózta vagy videózta a közönséget? :-DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus! Ez eszembe se jutott. Hát ha otthon erre akar játszani a jancsikájával akkor hajrá :)

      Törlés
  2. Már jómagam is az 50+ kategóriába tartozom, de ha eddig nem vonzott a "néplavóros" napozhatnék, eztán sem fog :)

    VálaszTörlés
  3. Olvastam már erről a napozóról. Nem állítom, hogy meghoztad a kedvem a kipróbálásához, de egy megfelelően távoli időpontban sort kerítek rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem leszek törzsvendég, de kipróbálni jó volt :)

      Törlés
    2. Érdekes volt ezt visszaolvasni, mert a múlt nyáron ahányszor csak lehetőségem volt rá, a Palatinusra mentem, szinte az egész nyarat a napozón töltöttem, ami azon túl, hogy jó színem lett, izgalmas kalandokat is hozott. ;) Már várom az idei nyarat!

      Törlés