2013. augusztus 3., szombat

235. Coca-Cola srácai 2.

A hét elején elkészítettem a Coca-Cola srácai bejegyzést, aminél jó volt kiélni a kreativitásomat. Szerintem jól sikerült és a visszajelzések is ezt mutatják. Így folytatom ezt a sorozatot. Készült ehhez a formátumhoz egy mozis verzió is, szintén Kaszás Attila narrálásával. Most ezt fogom képekben megjeleníteni.

Kicsiknek


és nagyoknak.


Nevetéshez


és könnyekhez.


Csókokhoz


és sikításhoz.


Ufókhoz


és hullámlovasokhoz.


Sorozatgyilkosokhoz.


Jéghegyekhez


őrangyalokhoz,


börtönökhöz,


rajzfilmekhez,


szorult helyzetekhez,


autós üldözéshez,


ágyjelenethez.


Az első sorba


és az utolsóba.


Felrázva, nem keverve.


Neked


és nekem.


Nekünk.


Mindenkinek.


6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ez egy férfi név. Ezt a Coca Colás nevet találtam a neten.

      Törlés
    2. Már másik kép van kint:) Gondoltam van valami jelentősége. pl az a harmadik keresztneved vagy ilyesmi:)

      Törlés
    3. Más bizony. Nincs jelentősége a névnek. Nem is emlékszem, hogy ismertem e volna valaha Bálintot. Attilának sincs semmi jelentősége. Kevés nevet találni a neten így kólásan, abból a néhányból tudtam válogatni.

      Törlés
  2. Nagyon jó kis képek.... bizony, jó is kicsit kreatívnak lenni :) :) A felrázásos és a nevetéses fotó tetszik a legjobban.... naaa és a Shelter még mindig jó film :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. A hullámlovas szövegnél meg adta magát, hogy a Shelterből válasszak képet :)

      Törlés