2013. augusztus 24., szombat

241. 200 dolog

Tumblr-n szoktam időnként látni ilyeneket, legutóbb viszont Sybok blogján láttam. Nagyon megtetszett. Majd láttam, hogy Defalla felhasználta. Elöntött az érzés, mint plázacicát mikor új cipőt lát a kirakatban, hogy ez nekem is kell. :) 

200. Szerelmem neve: -
199. Születési helyem: Magyarország
198. Én igazán: mókásan kreatív
197. Telefontársaságom: Telenor
196. Szemem színe: kék
195. Cipőm mérete: 44
194. Körméretem: fogalmam sincs
193. Magasságom: 183 cm
192. Allergiás vagyok: gyomok, fű, parlagfű, por
191. Első autóm: Renault Twingo (2003-2006)
190. Első munkám: könyvesboltban eladó
189. Utolsó könyv, amit olvastam: Kathy Reichs: Csont és vér
188. Az ágyam: nagy és kényelmes
187. Háziállatom: egy westie
186. Legjobb barátom: barát van jópár, de legjobb csak egy van. Középiskola óta örökkön örökké
185. Kedvenc samponom: nincs
184. Xbox vagy PS3: hidegen hagy
183. A malacpersely: üres
182. A zsebem: van benne kb 3000 Ft
181. A naptáramon: Monet képekkel tarkított
180. A házasság: talán majd egyszer
179. Spongyabob: láttam már
178. Anyukám: imádom, de néha megőrjít
177. Utolsó 3 szám, amit megvásároltam: -
176. Utolsó YouTube videó, amit megnéztem: Bon Jovi: Every word was a piece of my heart
175. Unokatestvéreim száma: 2 (de nem tartjuk a kapcsolatot)
174. Testvérem: van egy húgom
173. A szüleim elváltak-e: igen
172. Magasabb vagyok-e anyukámnál: igen
171. Játszok-e valamilyen hangszeren: sajna nem
170. Mit csináltam tegnap: dolgoztam
169. Szerelem első látásra: egyszer megtörtént

168. Hiszek-e a szerencsében: lehet
167. Hiszek-e a sorsban: igen
166. Hiszek-e magamban: kéne
165. Hiszek-e az idegenekben: már nem
164. Hiszek-e a mennyországban: nem
163. Hiszek-e a pokolban: nem, de jó lehet ott a hangulat és a társaság :)
162. Hiszek-e Istenben: nem igazán vagyok hívő
161. Hiszek-e a horoszkópnak: csak mértékkel
160. Hiszek-e lelki társak létezésében: igen
159. Hiszek-e a szellemekben: igen
158. Hiszek-e a melegházasságban: igen
157. Hiszek-e a háborúban: nem, de attól még létezik
156. Hiszek-e az égitestekben: igen
155. Hiszek-e a varázslatban: jó lenne

154. Ölelés vagy puszi: egyén függő, de mindkettő
153. Alkohol vagy kábítószer: alkohol
152. Telefon vagy internet: internet
151. Vörös vagy fekete: fekete
150. Szőke vagy barna: szőke
149. Meleg vagy hideg: meleg
148. Nyár vagy tél: nyár
147. Ősz vagy tavasz: tavasz
146. Csokoládé vagy vanília: ha ez fagyi, akkor vanília
145. Éjjel vagy nappal: nappal
144. Narancs vagy alma: zöldalma
143. Göndör vagy egyenes haj: göndör
142. McDonald's vagy Burger King: Wendey's
141. fehér csoki vagy tejcsoki: mindegy, csak ne étcsoki legyen
140. Mac vagy PC: PC
139. Magassarkú vagy papucs: papucs
138. Ronda és gazdag vagy aranyos és szegény: aranyos és szegény
137. Coke vagy Pepsi: Coca-Cola függő vagyok
136. Hillary vagy Obama: Hillary, mert tetszik Jack N. mondása vele kapcsolatban
135. Temetve vagy hamvasztva: hamvasztva
134. Éneklés vagy táncolás: éneklés tánc közben
133. Edző vagy Chanel: fogalmam nincs
132. Kat McPhee vagy Taylor Hicks: Kat McPhee
131. Kisváros vagy nagyváros: New York
130. Wal-Mart vagy Target: Wal Mart, mert abban voltam már
129. Ben Stiller vagy Adam Sandler: egyikük sem
128. Manikűr vagy pedikűr: egyik sem (megy az egyedül is, köszönöm)
127. East Coast vagy West Coast: -
126. Születésnapom vagy karácsony: születésnapom
125. Csokoládé vagy virág: csoki
124. Disney vagy Six Flags: Disney
123. Yankees vagy Red Sox: Yenkees, mert az New York-i és voltam  a stadionjuknál :)

122. Háború: eltörölném
121. George Bush: jó, hogy már nincs hatalmon
120. Melegházasság: OK
119. Elnökválasztás: eltörölném
118. Abortusz: szükséges rossz
117. MySpace: egyszer voltam fent kb egy hetet azt törlés
116. Reality TV: nem izgat
115. Család: fontos része az életemnek
114. Árulók: lakatlan szigetre őket
113. Ebay: még soha nem használtam
112. Facebook: fent vagyok, tehát létezem
111. Munka: szerencsére van
110. Szomszédok: köszönünk egymásnak
109. Benzinárak: mióta nincs kocsim, nem követem
108. "Dizájner ruhák": WTF?
107. Egyetem: Főiskolára jártam, csalódás volt
106. Sport: lusta vagyok, de kéne
105. Család: lásd: 115.
104. A jövő: ... a jövőt nem sejthetem....


Amikor legutoljára...

103. megöleltem valakit: valamikor a múlt héten
102. ettem: ma még nem, csak tegnap este
101. láttam valakit, akit régen nem láttam: tegnap
100. sírtam mások előtt: kb 1 éve nagyapám temetésén
99. moziba mentem: kb 1 hónapja
98. üdültem: műlt hétvégén
97. úsztam egy medencében: augusztus elején a strandon
96. tisztába tettem valakit: kb 8 éve a keresztlányomat
95. levágtam a körmeimet: múlt héten
94. esküvőn voltam: 2012. szeptember 15.
93. eltörtem valamimet: még soha
92. piercinget csináltattam: csak tetkóm van, de abból kettő is
91. megszegtem a törvényt: mindennap mikor nem a zebrán megyek át vagy a piroson futok át a villamoshoz
90. SMS-t írtam: augusztus 21-én.

89. Aki a legjobban meg tud nevettetni: a barátaim, húgom
88. Valami, ami nagyon hiányzik, amikor eljövök itthonról: az ágyam
87. Legutolsó film, amit láttam: Az éhezők viadala
86. Amire a leginkább várok: végre láthassam újra a tengert
85. Amit egyáltalán nem várok: tél
84. Így hívnak az emberek: de hülye vagy :)
83. A világ legbonyolultabb dolga: műszaki cuccok
82. Büntettek már meg gyorshajtásért: még nem
81. Csillagjegyem: nyilas
80. Az első ember, akivel ma beszéltem: ma még nem szóltam senkihez
79. Első szerelem: 20 éves voltam
78. Az egyetlen ember, aki elől nem tudok semmit eltitkolni: húgom
77. Legutóbbi alkalom, mikor valaki azt mondta, amit gondoltál: jó kérdés...
76. Most éppen: írom ezt a kérdőívet
75. Ez szeretnék lenni, ha nagy leszek: milliárdos
74. Jelenlegi munkám/jövőbeli munkám: központi hátralékkezeléi operátor/milliárdos
73. Holnap: vasárnap és pihi
72. Ma: munka
71. Következő nyáron: remélem tenger
70. Következő hét: vége a nyárnak
69. Háziállat: kutya
68. A legszörnyűbb hang a világon: Király L. Norbert
67. Aki a leginkább meg tud ríkatni: van pár dolog
66. Emberek, akik boldoggá tesznek: a barátaim, családom
65. Legutóbbi alkalom, amikor sírtam: lásd: 100.
64. A barátaim: az enyémek
63. A számítógépem: szimplán egy számítógép
62. Iskolám: az élet
61. Autóm: már nincs 
60. Nem tisztelem azokat az embereket: akik hülyének néznek
59. A film, amin sírtam: biztos volt ilyen
58. Hajam színe: barna
57. Tévéműsorok, amiket nézek: sok van, de én letöltöm
56. Kedvenc honlap: nincs
55. Álom úti cél: New York újból
54. Legszörnyűbb fájdalom: egy szeretted elvesztése
53. Így eszem a steaket: jól átsütve
52. A szobám: gyerekként volt
51. Kedvenc celebem: -
50. Itt szeretnék lenni: tengerparton
49. Szeretnék-e gyerekeket: időnként igen
48. Voltam-e valaha szerelmes: igen
47. Legjobb barátom: csak egy van
46. Inkább fiúbarátok vagy lánybarátok: lány
45. Valami, amitől jól érzem magamat: zene, film, pénz :)
44. Valaki, akit most szívesen látnék: nagyszülők
43. 5 éves tervem: milliárdosnak lenni :)
42. Csináltam-e bakancslistát: még nem, de tervben van
41. Adtam-e már nevet leendő gyermekeimnek: ha lány, akkor Nóra, ha fiú akkor Gergő vagy Balázs.
40. Legutolsó ember, akire mérges voltam: az egyik ügyfél :)
39. Ide szeretnék költözni: olasz tengerpart
38. Bárcsak hivatásos: milliárdos lennék :)


A kedvenc...

37. édességem: egész mogyorós milka
36. járművem: 4-es metró
35. elnököm: -
34. országom, ahol jártam: Olaszország, városban meg NewYork
33. mobiltelefon gyártóm: régen imádtam a Nokiát, most Samsung van
32. sportolóm: Andy Roddick, mert cukik az elálló fülei :)
31. színészem: nem nagyon van
30. színésznőm: Meryl Streep
29. énekesem: Freddie Mercury
28. zenekarom: Queen, Bon Jovi
27. ruhaboltom: C&A
26. zöldségesem: paradicsom
25. tévéműsorom: nem nézek tévét
24. filmem: Gyűrűk ura
23. honlapom: -
22. állatom: a kutyám
21. vidámparkom: budapesti :)
20. ünnepem: 4 napos
19. sportom (nézni): tennisz, strandröplabda
18. sportom (űzni): -
17. magazinom: régen Cinema, de megszűnt
16. könyvem: Robin Cook: Járvány
15. napom a héten: vasárnap
14. tengerpartom: olasz
13. koncertem, amin részt vettem: Bon Jovi
12. alapanyagom: trappista sajt
11. ételem: milánói makaróni
9. rádióállomásom: régen Juventus, még az Apukám világa időszakban
8. Yankee Candle illatom: -
7. parfümöm: Pure O2 (Avon)
6. virágom: -
5. színem: kék
4. műsorvezetőm: Dermot O'Leary
3. komikus: -
2. kutyafajta: husky
1. Őszintén válaszoltam-e: igen. hazug szó még nem hagyta el ezt az ujjat :)

11 megjegyzés:

  1. ez szuper jó :))

    Zsoltee

    VálaszTörlés
  2. Sok érdekes dolgot megtudhattam, köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy érdekes volt számodra. Bármit szeretnél még megtudni, kérdezz nyugodtan :)

      Törlés
  3. Érdekesek a hasonlóságok, de még érdekesebbek a különbségek! :)

    VálaszTörlés
  4. A változatosság gyönyörködtet...

    VálaszTörlés
  5. Az egyik válaszod szöget ütött a fejemben. Miért épp hamvasztva?

    (Meg persze a tetoválás, ami felkapcsolt egy lámpácskát: hol, milyen, mekkora, miért, mióta... :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért hamvasztva, mert az nekem szimpatikusabb. Jobban szeretném, ha elszórnának, mondjuk a tengerbe.

      Tetoválásról meg itt olvashatsz: http://sefiborondje.blogspot.hu/2013/05/320-tetovalas.html

      Törlés
  6. Épp a múlt héten láttam egy ilyet egy másik blogban.... ezt én is megcsinálom a mai napon :) :)
    Amúgy jó válaszaid vannak, és ezért olyan egyedi :) :)

    VálaszTörlés