2013. augusztus 27., kedd

243. Tetoválás 2.

Mikor megírtam még májusban a második tetoválásomról a bejegyzést, megemlítettem, hogy van egy nonfiguratív tetoválásom is a bal felkaromon. Akkor arról nem tettem fel képet. Azóta többen is jelezték mindenféle fórumon, hogy szeretnék látni az elsőt is. Eleinte úgy gondoltam nem osztom meg, mert a második tetoválás eléggé kreatívnak sikerült, így az első olyan semmilyennek tűnik/tűnhet. Nekem továbbra is tetszik, de pár hete gondolkodom, hogy valahogyan fel kéne dobni, átalakítani vagy valamit csinálni vele. Még nincs ötletem, ha esetleg valaki lát benne fantáziát, ne fogja vissza magát.

Végül úgy döntöttem, hogy közkívánatra megosztom most veletek. Ezt a tetoválást még 2009. májusában csináltattam. Nem megy teljesen körbe a karomon. Remélem ez is tetszik majd nektek!

5 megjegyzés: