2013. augusztus 10., szombat

237. Blogdivatszavazás

Dalarann volt olyan kedves, hogy felhívta a figyelmemet, hogy a blogomat ajánlották a The Gay Newsroom blogon. Amikor elkészítettem a blog új arculatát, frissítettem a linkeket a jobb oldalon, töröltem olyanokat, amik már nem "éltek" és vettem fel újakat, köztük ezt a meleg hírekkel foglalkozó blogot.

Ma elkezdtem olvasgatni a híreket ezen a blogon és szemembe ötlött egy hír. A hírt egy blogról vették és arról szólt, hogy egyre elterjedtebb a férfiak körében, hogy az intim szőrzetüket borotválják, gyantázzák vagy trimmelik.

Volt is erről egy szavazás az alon.hu oldalon. Nem fogom ezt most kielemezni, a blog írója ezt megteszi a bejegyzésében. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy kedves olvasóim miként járnak el ebben a témában. Ezért jobb oldalon létre hozok egy szavazási részt. Ugyan azokat a kérdéseket fogom feltenni, mint az előbb említett oldalon, kíváncsi vagyok, hogy hasonló eredmény fog e itt is kijönni. Persze a végeredményt majd kivesézem :)

Ha már létrehozom ezt a szavazási részt, akkor kíváncsi vagyok még néhány alap dologra is, így ezekre a kérdésekre is nagyon örülnék, ha válaszolnátok.

A szavazók között kisorsolok egy csomag piros pöttyös túró rudit, a fődíj pedig egy gorenje mosómedve. :)

5 megjegyzés:

  1. Hmm... gorenje mosómedve... Fel tudod ám csigázni az olvasót, ugye tudod? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy olyas valamit kell felhasználnom, ahol csigázólag hat az emberekre :)

      Törlés
  2. Nekem is ez a gorenje mosómedve keltette fel az érdeklődésemet.

    VálaszTörlés