2013. július 29., hétfő

233. Coca-Cola srácai

Anno volt a jól sikerült Coca-Cola reklám Kaszás Attila hangjával. Azóta van egy újabb verzió, 2012-ből, itt már sajnos nem az ő hangját hallhatjuk, Kulka János vette át ezt a stafétabotot. Most itt a régi verziót fogom megeleveníteni képekben.


Kicsiknek,


nagyoknak.


Telteknek


és karcsúaknak.


Optimistáknak


és pesszimistáknak



A biztonság megszállottjainak,


és a veszélyesen élőknek.


Az egyéniségeknek,


a feltörekvőknek,


és a léhűtőknek.


Azoknak, akik gondolnak a jövőre.

A rövidlátóknak,


a távollátóknak,


és az előrelátóknak.


A föld felett lebegőknek, 


és a földön járóknak.


Azoknak, akik szeretik a meglepetéseket.


Éjjel,


nappal,


úton,


útfélen.


Dunán innen,


Dunán túl.


A pusztán,


a Balaton hullámain.


Eső előtt,


és eső után.


Randevúra


és családi ebédre.


Romantikusoknak,


azoknak, akik szeretnek,


akik nem,


akik szívből,


akik igazán.


A beilleszkedőknek,


a kiemelkedőknek.


A tisztalelkűeknek,


a mosolygósaknak,


a zárkózottaknak,


és a boldogságtól ordítóknak.


Egyedül,


kettesben.


Együtt a család,


neked,


és nekem. (ez tényleg az én képem)


Nekünk.


Mindenkinek.


11 megjegyzés:

  1. Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű............
    Na, majd jövök nemsokára s kivesézem :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm az elismerést. Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  3. ÁÁÁ egy nagy pacsit neked ezért a bejegyzését, szinte hallottam ahogy kulka jani mondja bele a fülembe a dolgokat, narrálta rendesen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Nem kis munkám van benne :)
      Egyébként a Kaszás verziót használtam fel szövegként, a Kulkának már más a szövege. De az ő hangja sem rossz, ha úgy hallod :)

      Törlés
  4. Nem tudnék választani, de optimista vagyok ;)

    VálaszTörlés
  5. Hűűűűűűha. Azt mondod nekem? :D Okés, jöhet. :P

    VálaszTörlés
  6. Ha elhagyom a bagót, megeszel szőröstül bőröstül? :P
    Szerintem a Coca-Colanak igen jó reklámjai szoktak lenni.

    VálaszTörlés