2013. augusztus 13., kedd

238. Coca-Cola srácai 3.

Az első eredeti változat azt mondom jól sikerült, a visszajelzések is azok voltak. A második rész mérsékeltebb sikert ért el. Követve a Hollywood-i példát, addig üsd a vasat, amíg forró, nyúzz le annyi bőrt, amennyit csak tudsz. Így trilógiává bővítem a Coca-Cola reklámok képekben való bemutatását. Az eredeti és a mozis verzió után, most a zenei változat következik. Természetesen ez is Kaszás Attila hangjával követhető végig.

Klasszikusoknak


és moderneknek.


Áhítattal hallgat


és együtt énekelve.


A dj-knek,


az alternatívoknak,


a rockereknek, 


és a hip hopereknek.


Koncertre


és karaoke partira.


Reflektorfényben


és az öngyújtó fényében.


A dobosoknak,


a billentyűsöknek.


Azoknak, akiket felpörget


és azoknak, akiket lelazít.


A tömegben tombolóknak,


a lassúzóknak


és a kádban dúdolóknak.


Azoknak, akik szeretik a pezsgést.


Neked


és nekem.


Nekünk.


Mindenkinek.

9 megjegyzés:

  1. Az a dobos srác egyre inkább pasi, egyre felnőttebb, ezen a képen már vonzó férfi:)

    VálaszTörlés
  2. Jaja annál a képnél én is megállítottam az egerem görgetőjét. Nagyon de nagyon tetszenek ezek a coca-colás bejegyzéseid. Biztos sok munka van vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Sok munka van vele, de megéri megcsinálni. Jó kreatívnak lenni :)

      Törlés
  3. Nekem csak az első tetszett a legjobban, mert csak arra a reklámra emlékszem. Abba igazán bele tudtam magamat élni. Ezekre az újabb verziók egyáltalán nem rémlenek, így nem is tudom hová kötni. :S Ennyire rossz lenne a memóriám, vagy tényleg nem találkoztam velük? Mindkettő aggasztó... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó. xD Ezt a hsz-t újra olvasva, egy tisztességes mondat nincs benne. Sebaj, látszik mennyire igyekeztem és hányszor fogalmaztam át, mire megírtam... :D

      Legközelebb ébredés után írok, nem lefekvés előtt... :D

      Törlés
    2. Nem játszották olyan sokszor ezt a két verziót, mint az elsőt. Szerintem az első az, ami igazán beleégett az emberek emlékezetébe. A mozis verziót meg inkább a moziban játszották.

      Törlés
  4. Ez is egy jó kis válogatás :) :) Nekem a rockeres, a neked és a nekem fotók jöttek be a legjobban :D :D DE mindegyik jó kis kép :) Megéri sokáig a képek után keresgélni, mert látod, sikeresek ezek a posztok :D :D És mi, olvasók örülünk annak, hogy kreativitásodat megosztod velünk ;) :)

    VálaszTörlés