2013. augusztus 23., péntek

240. Túró rúdi és a Gorenje mosómedve

Augusztus 10-én elindítottam egy 10 napon keresztül tartó szavazást, amivel első sorban felmértem a blogom látogatóinak a nemét, a korát és a szexuális beállítottságát. Ezen kívül rákérdeztem arra is, hogy mennyire törődnek a testszőrzetük karbantartásával. Mielőtt rátérnék az eredmények kihirdetésére szeretném mindenkinek megköszönni, aki szavazott. Nagyon jó érzés volt látni, hogy napról napra növekedett a szavazatok száma. IO-val beszélgettük, hogy belőttem egy szavazati eredményt, vagyis szerettem volna, ha összejön legalább 30 db szavazat. Átlagban ez a szám össze is jött, így a terv sikerült. Szóval nagyon köszönöm!!!!


Akkor nézzük az első kérdést, ami a látogatók nemére kérdezett rá. Erre a kérdésre 31 db szavazat érkezett: 25 fiú és 6 lány. Ebből ki lehet következtetni, hogy inkább pasik olvasnak, de nagyon örülök, hogy azért lányok is látogatják az oldalamat.

A második kérdés a látogatók életkorára kérdezett rá. Erre a kérdésre kaptam a legtöbb választ, 32 olvasó ikszelte be a megfelelő részt. Ez a következő képpen oszlott el:

15-20 év között: 7 db
21-25 év között: 9 db
26-30 év között: 9 db
31-35 év között: 2 db
36-40 év között 2 db
41-45 év között: 2 db
46-50 év között: nem volt szavazó
50 év felett: pedig egy szavazat érkezett.

Ezek szerint az olvasóim túlnyomó része a 20-as éveit tapossa.

A harmadik kérdés a látogatók szexuális beállítottságára volt kíváncsi. Itt 30 db szavazat érkezett. Az olvasóim közül van 3 db heteroszexuális, 6 db biszexuális, 20 db meleg és 1 leszbikus.

Végül a negyedik kérdés arra vonatkozott, hogy ki, hogyan törődik a testszőrzetével. Ez a kérdés egy cikkből jött, ami szó szerint idézve arról szólt, hogy divatba jött a csupasz kuki. Volt egy szavazás az alon.hu oldalon, amit a cikk írója dolgozott fel. Ott jóval több szavazat érkezett a kérdésre, összesen 5596 db, míg az én oldalamon 29 versenyző válaszolt. Így teljesen nem lehet összevetni a két szavazatot, de azért érdekes eredmény született. Százalékban fogom feltüntetni az eredményeket, az első az eredeti szavazás eredménye lesz, míg második érték a blogon feltett kérdés alapján született. 

Kérdés: Borotválod-e magad intim helyeken?

Válaszok:

Igen, szeretem a sima ügyeket: eredeti: 53 %, blog: 17 %
Fazonigazítást végzek: eredeti: 20 %, blog: 38 %
Nyáron: eredeti: 3 %, blog: 3 %
Mikor eszembe jut: eredeti: 6%, blog: 21 %
Csak a hónaljhoz nyúlok: eredeti 4 %, blog: 7%
Nem, mert szeretem a természetest: eredeti: 11 %, blog: 14 %.

Megnézve az eredeti szavazás végeredményét, a pasik kicsivel több, mint a fele borotválja magát hónalj és fanszőrzet területén. Míg nálam a legtöbb szavazatot a fazonigazítás kapta. Nagyjából hasonló az eredmény a nyári divatozók, csak a hónaljkutyától megszabadulók és a természetesség hívei terén. Viszont a lusták nálam szép számmal vannak jelen :)

Örülök ennek a végeredménynek, valószínűleg azért, mert nekem annyira nem jön be a csupaszság, de hát mindenki maga dönti el, hogy hogyan érzi jól magát és ez így van jól.

Ha én is szavaztam volna, akkor a következő helyekre helyeztem volna el pöttyöket:
Fiú, 31-35, meleg, fazonigazítást végzek.

A sorsoláson mindenki nyert, aki szavazott, így a tovább mögött átvehetitek a nyereményeteket. :)

Túró rúdi csomag



Gorenje mosómedve :)


2 megjegyzés:

  1. Marad a gorenje - nem szeretem a fej nélküli lovasokat ;)

    VálaszTörlés
  2. Júj, attól a filmtől én nagyon féltem, napokig nem tudtam aludni...

    VálaszTörlés