2013. november 3., vasárnap

246. Az első idegen ajkak érintése

A kékiwiwnek becézett meleg társkeresőn általában háromfajta csoport az, ami előszeretettel rám kattan. Az első csoportba sorolnám a húszas éveik elején járó srácokat, többségük egyetemista. Tapasztalataim és mások tapasztalatai alapján arra a következtetésre jutottam, hogy ők azért vannak oda a harmincas éveik elején járó pasikért, mert már ők tapasztaltak, van egzisztenciájuk és finanszírozni tudják az ő vágyaikat és nem kell érte tenniük túl sokat, csak időnként szétteszik a lábukat.

A másik csoport az 50 felettiek. Ők igazándiból nem tudom miért vonzódnak ennyire hozzám. Nincs tapasztalatom velük,sosem kezdtem ilyen korosztállyal. Lehet azért vonzódnak ők a korosztályomhoz, mert már van tapasztalatunk, egzisztenciánk, van fogalmunk a világról. Nem kell minket tanítani, nem kell elviselni a hisztiket, mert már kinőttünk belőlük. De ez csak tipp.

A harmadik csoport a külföldiek. Szeretek velük ismerkedni, mert kötöttségek nélkül lehet velük beszélgetni. Nem igazán fenyeget az a veszély, hogy bármi is lesz belőle. Jó mindig megismerni egy olyan ember szemléletét és gondolkodását,tapasztalatait és vágyait,aki nem kis hazánkban él. Meg nem utolsósorban tudom velük gyakorolni az igen csak megkopott angol tudásomat. Írtam már rám Thaiföldről, Oroszországból, Németországból (onnan egy ázsiai srác), Angliából, Amerikából és Spanyolországból.

Még a nyár elején történt, hogy egy spanyol srác rám írt. Levelezgettünk, nagyon jókat beszélgettünk mindenféle témában. Érintettük az országainkban lévő helyzeteket, a munkát, a családot, a barátokat, a párkapcsolatokat és természetesen a szex is szóba került. Teltek múltak a hetek, időnként mindig váltottunk pár levelet, hogy kivel mi van. Szimpatikus volt a srác. Néha emlegette, hogy vannak ismerősei Budapesten, egyszer már volt náluk látogatóban, ha majd újra jön akkor összefuthatnánk. Természetesen igent mondtam erre, nem gondoltam, hogy ez valaha is össze fog jönni. Aztán jött a levél, hogy szeptember elején itt lesz. Megbeszéltük, hol és mikor találkozzunk. Izgultam a találkozó miatt, főleg azért mert míg írásban, ha nem jut eszembe egy szó vagy nem értek egy szót, amit írt, akkor könnyedén le tudom csekkolni a neten, míg szóban ennek nem működik. Meg hát még is csak egy külföldi sráccal fogok találkozni.

Egyik vasárnap délután történt meg a találkozó. Élőben még helyesebb volt a srác, mint képeken. Gyönyörű mély barna szeme volt, hosszú, kicsit göndör hosszú barna haja, amit lófarokban hordott és a kinézete is tipikus latinos pasi volt. Bevallom nagyon bejön az ilyen típus. Angolul beszélgettünk, olyan szép kiejtése volt, hogy az irigylésre méltó. Azt angolt tagoltan beszélte, de mikor megkértem, hogy beszéljen spanyolul, azt olyan temperamentummal csinálta, amire csak egy latin srác képes. Nagyon édes volt, tudott pár szót magyarul is, cuki volt, ahogy kiejtette őket. Sétáltunk egy nagyot a városban, majd vettünk inni és feljöttünk hozzám. Itt folytattuk a beszélgetést egy üveg pezsgő mellett. Eleinte félénk voltam, alig mertem megszólalni, de idővel egyre jobban megeredt a nyelvem. Amikor nem jutott eszembe valami vagy rosszul mondtam,mindig segített vagy kijavított.

Végül elcsattant a csók. Lágyan, érzékien és mégis szenvedélyesen csinálta. Végül az ágyban kötöttünk ki. Nem tudom, hogy csak én képzeltem hozzá vagy tényleg igaz,de kicsit másabb volt szerintem a szex vele, mint a magyar pasikkal. Valahogy tüzesebb és odaadóbb volt. Viszont első hallatra furcsa volt spanyol "élvezeti" nyelvet hallani az ágyban. Késő este még visszakísértem a metróhoz. 

Azóta is levelezgetünk. Ha lenne bakancslistám, akkor most már kihúzhatnám róla a "szex egy latin pasival" kívánságot. :)

7 megjegyzés:

  1. Zajlik az élet... :-)

    VálaszTörlés
  2. Hmmmm..... nem rossz :) :) Én is csípem a spanyol pasikat :) nekem ők jobban bejönnek, mint például az olaszok :P :P De még nekem is hiányzik a "szex egy külföldi pasival" :D :D

    Az első csoporthoz annyit, hogy azért vannak még kivételek, akik nem a pénzre mennek :P :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméljük, hogy az élet majd úgy hozza neked, hogy ki tud pipálni ezt a bakancslistádról :)
      Nekem az olaszok is bejönnek :)
      Tudom, hogy vannak, de olyan, mintha ők lennének kisebb számban.

      Törlés
  3. Köszi. majd meglátjuk mit hoz még az élet :)

    VálaszTörlés
  4. Oh my God! Félelmetes nektek van bakancs listátok?? Én annyira le vagyok maradva tőletek hogy nekem még csak listám sincs nem hogy bakancslistám (amúgy jó film volt nagyokat nevettem és sírtam rajta). Mik szerepelnek még a listáitokon ha megkérdezhetem?
    Irigykedem én is rendesen mint ahogy Fabien is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nincs bakancslistám. Ezért is írtam, hogy ha lenne,akkor ezt kihúzhatnám róla. De tervezem, hogy készítek és szentelek neki egy bejegyzést :)

      Törlés