2013. október 28., hétfő

245. Az ártatlanság elvesztése

A hétvégén tumblr-n is olvastam a hírt, igaz ott angolul, de ma a Hír24-nek köszönhetően magyarul is szembesülhettem a következő hírrel.

Adva vagyon egy 19 éves meleg brit fiatalember, aki úgy döntött, hogy különleges módon szeretné elveszteni a szüzességét. Úgy gondolta, hogy ezt az intim dolgot művészi szintre emeli és egy „Art School Stole My Virginity” (A Művészeti Iskola Ellopta a Szüzességem) elnevezési darab keretein belül 100 fős közönség előtt fog megtörténni ártatlanságának elvesztése. A "bemutató" 2014. januárjában Londonban lesz.

Elmondása szerint 16 éves kora óta tervezi ezt a dolgot. A darabban egy mély beszélgetés is lenne és ennek következtében jönne létre az a bizonyos aktus.

„Tizenkilenc éven át őriztem a szüzességemet és nem szeretném könnyelműen eldobni. Arra szeretném felhasználni, hogy elvesztésével egy fontos és érdekes vitát generáljak.” - nyilatkozta Clayton Pettet.

Első olvasatra az jutott eszembe, hogy ez beteg. Az elsőnek különlegesnek kell lennie, de azért nem ennyire. Szerintem ez nagyon intim dolog és arra a két emberre tartozik, senki másra. Alakulhat aztán később az ember élete úgy, hogy izgatja, ha kukkolják vagy többesben vesz részt, de hogy már rögtön az elsőnél. Hát ez az ő döntése. Én biztos nem csinálnék ilyet.

Az ember elszokta tervezni, álmodozik arról, hogy hogyan, mikor, hol és kivel fog az első megtörténni, aztán legtöbbször teljesen máshogy alakulnak a dolgok. De ezzel nincsen semmi baj. Szerintem az igazán lényeg, hogy olyannal történjen meg, akiben megbízunk, akkor, amikor úgy érezzük, hogy készen állunk rá.

És most két kérdés a kedves olvasókhoz! Ti hogyan képzeltétek el az elsőt? Hány évesen történt meg?

2 megjegyzés:

  1. habár lett volna rá többször is lehetőségem, hogy elveszítsem a szüzességem, eldöntöttem, hogy csakis az első Barátommal fogom, és így is lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szörnyű ez a szegény fiatalember, meg én nem hiszek neki, mármint hogy még nem volt senkivel szegénykém. Kicsit lehangoló amit tenni akar, és nem tudom hogy mi lehet a szüleivel vagy a barátaival hogy nem képesek szólni neki hogy te hülye hát mit csinálsz állítsad már le magadat :D

    VálaszTörlés