2013. november 28., csütörtök

254. Maszturbáció és önkielégítés

Érdekes és lehet butus is vagyok ebből a szempontból, de azt hittem, hogy ez a két szó egymás szinonimái. Mondhatni mind a kettő azt jelenti, hogy önmagunknak okozunk örömet. Mint kiderült ez nem 100%-ban van így.

Egy tinik felvilágosításával foglalkozó oldalon tudtam meg az igazságot. A maszturbáció az, amikor a kezeddel okozol magadnak örömet. Az önkielégítés ennél tágabb fogalom, mert ott a kezeden kívül más segédeszközöket is használhatsz arra, hogy önmagadat eljuttasd az orgazmusig.


Úgy gondolom mindennapos jelenség, hogy a férfiak önmaguknak okoznak örömet. Ki kevesebbszer, ki többször. Ez sok mindentől függhet. Pl: kortól, hangulattól, libidó fokától, családi állapottól, stb.

A cikket olvasva eszembe jutott, hogyan történt nálam az első. 

Kb. 12 éves voltam, nem sok mindent tudtam még erről a kielégülési formáról. Három fiú osztálytársammal együtt lógtunk egy téren iskola után. Kora ősz volt, mindenki mesélt mik történtek vele a nyáron. Az egyik srác mesélte, hogy ő volt egy táborban. Főleg pár évvel idősebb srácok voltak vele, akik előszeretettel játszották esténként, hogy kinek nagyobb a férfiassága és, hogy ki tud előbb elélvezni. Ebbe a játékba őt is bevezették és haza hozva tapasztalatait otthon is gyakorolta, majd elmesélte nekünk tudatlanoknak is, hogy mi fán terem az alma.


Pár nappal később felvetődött, hogy próbáljuk ezt ki együtt. Mindannyian felmentünk a sráchoz suli után, feszengve ültünk le a nappaliban. Ő volt a kezdeményező, elővette és elkezdett játszani vele. Félénken mi is így tettünk. Furcsa, de mégis jó érzés volt. Ezután többször is összejártunk tanítás után. Internet hiányában előkerültek a szex és erotikus magazinok, a német adókról felvett erotikus filmek.

Egyik alkalommal felvetődött, ha már párosban vagyunk, próbáljuk ki, hogy milyen érzés, ha kiverjük egymásnak. Persze semmi buzulás, ez csak mókázás :D Félénken és sután fogtuk meg egymás szerszámát, de néhány rántás után már minden ment a maga útján. Megállapítottuk, hogy sokkal jobb érzés, ha más csinálja nekünk. Milyen kis zsenik voltunk. :D


Miután szétszéledtünk az általános iskola után, ezek a kis titkos találkozások elmaradtak. Jó ideig eszembe se jutott, hogy fiúkkal kezdjek. De ez már egy másik történet.

7 megjegyzés:

  1. Hogy veled mik meg nem történtek:D
    Én nem is emlékszem az elsőre, persze nekem nincs is hasonló történetem, élményem.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó. Én az unokatesómmal próbálgattam. Ő mutatta meg, aztán mi is egy csomószor csináltuk együtt. Kb 11 évesek lehettünk. :)

    VálaszTörlés
  3. én 11 évesen 5. osztályosként "fedeztem fel" a hokizást :D de emlékszem, hogy akkor még pl. sperma nem is jött ki, az kicsit később, hatodikos koromban jött :) :D szóval most már 16 éve űzöm ezt az "ipart" :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg, eleinte nekem se jött, csak kicsivel később. Én ki sem merem számolni hány éve űzöm :)

      Törlés
    2. Kellett nektek úgy siettetni :D

      Törlés