2013. november 8., péntek

248. Jóképű vagy?

Szeptemberben nem csak a blogolástól sokalltam,hanem az ismerkedéstől is. Így szeptember végén töröltem magam egy hónapra a kékiwiwnek aposztrofált romeoról. Még szeptember vége felé történt, hogy megnéztem szerepelek e társkeresőn lévő ranglistákon. 

Tudniillik, hogy nem szükséges rögtön levéllel kezdeni az ismerkedős, van lehetőség figyelemfelhívásra különböző footprintek, azaz lábnyomok segítségével. Ezek képek, amik mindig valamilyen jelentéssel bírnak. Lehet csak simán egy köszönő képet küldeni, vagy akár olyat is, hogy jelzed az illetőnek, hogy ő álmaid pasija. Nem mindegyik footprintnél van rangsor, csak a leggyakrabban használtak között. Ide tartozik: dögös/szexi, formás popsi, formás farok, micsoda test, aranyos és a jóképű vagy.

Nem tartom magam egy jó pasinak, inkább átlagosnak mondanám magam. Magas vagyok, vékony, kis pocak is megjelent már, nem vagyok izmos, kockahasú, nem rakok ki magamról popsis és álló hímvesszőjű képeket. Mégis elég gyakran kapok mindenféle lábnyomokat. A legtöbbször egyébként a szemeimmel kapcsolatban kapok egy "gyönyörű szemek" elismerést. Persze ennél a kategóriánál nincsen rangsor. Időnként beficcen egy "dögös/szexi" elismerés is, de néha megsokszorozódik a "jóképű vagy" elismerés is.

Ez a lista állandóan váltakozik, attól függően ki mennyit kap az adott időszakban. Szeptember folyamán elég sok footprintet kaptam. Egyik hétvégén unalmamban elkezdtem nézni a rangsorokat, kíváncsi voltam, hogy szerepelek e valamelyiken. Legnagyobb meglepetésemre a "jóképű vagy" 600-as ranglistáján a 208. helyen szerepeltem. Rögtön le is mentettem. 


Az ember lelkének és önbizalmának mindig jól esnek ezek az elismerések! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése