2013. november 7., csütörtök

247. Elkezdtem úszni

A vízben végzett sport kalóriafaló. 30 perces gyors tempójú úszással 350 kalóriát tud elégetni az ember. Persze ehhez heti 2-3 alkalommal kell elmenni úszni. Ezt a megállapítás több helyen is olvastam. Az egyik ilyen forrás a Kiskegyed honlapja volt. Jókat olvasok én is :)


Bevallom annyira nem szeretek futni. Így az abba marat. Persze megint győzött a lustaság. Aztán a héten olvastam, hogy megnyílt a közelünkben az új uszoda, amit tavaly ősz óta építettek. Helyi lakosoknak olcsóbb és van wellness részleg is. Ami annyit takar, hogy a medencéken kívül van szauna és jakuzzi. Gondoltuk húgommal hogy menjünk el, nézzük meg. amúgy is lehet szép kártyával fizetni. 

Nagyon szép épület, minden olyan modern, olyan, mintha egy wellness szállóhoz tartozna. Igaz voltak még apró problémák a karórás beléptetőkkel, mert elsőre nem nyitottak semmit, de kedvesek voltak a személyzet tagjai, gyorsan orvosolták a problémát. 

Először kipróbáltuk a jakuzzit. üldögéltünk benne, élveztük ahogy a buborékok masszírozzák a testünket. Majd kicsit ejtőztünk a szaunában, majd elmentünk úszni. Nagyon rég úsztam. Így az állóképességem egyenlő a nullával. 20 perc alatt úsztam le 10 hosszt egy 25 méteres medencében, ami annyit tesz, hogy 250 méter úsztam. Hát a fent említett gyors tempójú úszástól ez olyan messze volt, mint az emós sráctól a kick-box edzés :)


Na de tervbe vettük, hogy veszünk bérletet és rendszeresen lefogunk járni. Gondolom idővel javulni fog az eredményem és az állóképességem is. Ha meg még a hasamra is leúszik jó néhány gramm zsír, akkor már megérte a "szenvedés".

2 megjegyzés:

  1. Nekem az volt a tapasztalatom, hogy már második alkalommal sokkal jobban bírtam, igaz utána a fejlődés kb meg is állt:)
    Na és mennyi ott a belépő? És csak 25 m-es medence van? S milyen öltöző van? Sokan vannak?

    VálaszTörlés
  2. Hjajjj... úgy érzem, ez a bejegyzés egy jól becsomagolt égi jel számomra, hogy ismét ki kéne használnom a közeli uszoda medencéjét. :)

    VálaszTörlés