2014. november 23., vasárnap

327. Jégeralsó

Volt ugye egy bejegyzés az alsógatyákról. Ezzel kapcsolatban volt egy szavazás is, hogy ki milyet visel a mindennapokban. Mivel több félét is hordhatunk, nem kell egy fajta mellé letennünk a voksokat, így több választási lehetőség is volt a szavazás során.

Összesen 19 olvasóm szavazott és 25 db szavazat érkezett. A legtöbben a feszülős boxert részesítik előnyben, erre 15 db szavazat érkezett. A csípőfazonú boxer 5 voksot kapott. Egyre jobban gondolkozom, hogy ezt a stílust ki fogom próbálni. A lenge boxer és a fecske 3-2 arányban szerzett pontot.

Időközben eszembe jutott, hogy lehet viselni jégeralsót (angolul long johns névre hallgat) is, igaz ezt a hideg és a mínuszok ellen ajánlanak. Nekem nincs, de sokan esküdnek rá, hogy a nagy hidegben a farmer alá jól jön. A kérdés az, hogy nektek van-e? Próbáltátok e már? Kommentben jöhetnek a tapasztalatok, szavazásban, hogy van e olyan az olvasóim közül, akiknek van esetleg.





2 megjegyzés:

  1. Nekem sose tetszettek, de pár éve rájuk fanyarodtam. :D 30 felé még fázósabb lettem, már nem is tudom, hogy egy ilyen nélkül hogy bírtam ki eddig... Igaz, ahogy nézem, ezeknek ez az alsójuk is, nekem az még külön van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkodom rajta, hogy ki kéne próbálni, mert alapból fázós vagyok, így 30 fölött meg már pláne :)

      Törlés