2014. november 16., vasárnap

324. Szőrtelenítő krém

Egyik ismerősömmel beszélgettünk a szőrtelenítés lehetséges változatairól. Mondta, hogy ő szokott használni szőrtelítő krémet. Azt mondta jobb, mint a borotva, mert nem fogod magad megvágni és könnyen leszedi a szőrt, bármilyen mennyiségben és bármilyen hosszúságút.

Nem nagyon szoktam magam szőrteleníteni, a hónaljamat és a fanszőrzetemet rövidre nyírom, a golyóimat és a popsimnál szoktam leborotválni, de mivel lusta vagyok ez nem rendszeresen szokott megtörténni.

Kaptam az alkalmon és gondoltam kipróbálom milyen is ez. Elmentem a DM-be, hogy vegyek Balea barackos illatú szőrtelenítő krémet. Annyira értek az ilyen kenceficékhez, mint Vida Ildikó az angolhoz, így én is tolmácsot, akarom mondani segítséget kértem az eladótól, hogy ezt hol találom. Segítőkészen megmutatta, megvettem, hazajöttem és gondoltam kipróbálom. (a női szőrtelenítő cuccoknál volt, én meg a férfi szekciónál kerestem)


Gondoltam egy egyszerűbb helyen fogom kipróbálni. Elolvastam a használati utasítást. kenjük fel a krémet az adott helyre, hagyjuk rajta 5-10 percig, majd a spatula segítségével távolítsuk el a krémet, amivel együtt a szőr is el fog tűnni. Ezután bő vízzel alaposan mossuk le. Ha égető érzést érzünk,akkor azonnal hagyjuk abba, mert érzékeny a bőrünk és nem bírja a krémet.


Fogtam a krémet, rákentem a bal hónaljamra. Kicsit eltököltem az időt, így a 5-10 percből negyed óra lett. A spatula segítségével leszedtem a krémet, jött vele rendesen a szőr is. Lemostam bő vízzel, majd végig simítottam és megállapítottam, hogy szép simára leszedte a szőrt. Eltelt körülbelül negyed óra, mikor égető érzést éreztem a hónaljamban, megérintettem és nagyon érzékeny lett. Borotválás után is kicsit érzékeny, de ez annak a többszöröse volt. 

Másnap reggel munkába indulás előtt jött a hónaljstift, amivel elkezdtem bekenni a hónaljamat és olyan csípő fájdalom jött, hogy a szemgolyóim majdnem helyet cseréltek. Két napig nem is tudtam semmivel bekenni, mert annyira érzékeny volt. Szerencsére mára visszaállt a rendes üzemmód. 

Egyet megtanultam! Ilyennél be kell tartani a játékszabályokat, mert ilyen következményei lehetnek. Egy időre eltettem a krémet. Azt hiszem maradok a jól bevált módszernél. De mivel időnként szeretek kísérletezni, így egy próbát megért. Meg szerencsére nem volt drága, csak 700 Ft. 

3 megjegyzés:

  1. Akkor most téged úgy lehet felismerni, hogy az a srác vagy, akinek az egyik hónalja szőrtelen, a másik meg szőrös? :)

    VálaszTörlés
  2. Azt is bele szokták írni a tájékoztatóba, hogy a használat után 24 óráig a szőrtelenített felületen ne használjunk semmilyen dezodort/kencét és ne szoláriumozzunk. Nem tudom, ebben benne volt-e.
    Én az esti fürdés előtt szoktam alkalmazni a krémet a hónaljamra és az intim területre. Másnap nem használok dezodort, csak parfümöt. Nekem kizárólag a krém jó, ha borotvával szedem le, akkor jön az égő érzés, aztán kb. 2-3 nap alatt visszanő a szőr, ráadásul elviselhetetlenül szúrósan. A krémmel nincs égő érzés és egy hétig is kitart a csupaszság. Régen a Depilan nevű osztrák márkának volt férfi változata, sajnos, ez eltűnt a magyar polcokról. Most valami Eveline-t használok, abból is a Sensitive (zöld) változatot.

    VálaszTörlés