2014. november 1., szombat

320. 165 nap...

...adatott meg nekünk. A mai nappal vége lett a kapcsolatunknak. Tökfej szakított velem. Nehéz időszaka volt/van (családi tragédia, alkoholista apa, új munkakörnyezet új kihívásokkal, egészségügyi problémák), én voltam az ő "nyugalom szigete". Az utóbbi két hétben kezdett szétesni, elzárkózni. Sokat beszélgettünk erről hetek óta, úgy volt, hogy ezt az időszakot együtt harcoljuk meg. Ma úgy döntött, hogy egyedül vívja meg a szélmalom harcait. Nem rég még az összeköltözést tervezgettük, kanapékat nézegettünk, egyet festettük ki a lakást. Most meg egymagam leszek abban a hálóban, amin ott a kéznyoma. Novemberben lettünk volna félévesek. Meglepiből megvettem a jegyeket a bécsi adventra... nem is tudom mit mondjak...

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, pedig lehet pár hét múlva meg már megint nagyon is örülne, hogy mellette vagy. Lehet szívesen visszajönne hozzád.
    Hol költöztetek volna össze? Milyen szobát festettetek ki együtt?

    VálaszTörlés
  2. Én itt vagyok 33 évesen, és nem volt még egy normális kapcsolatom..
    nem is tudom mit írhatnék..

    Sajnálom..
    Fel a fejjel, és kitartás!

    VálaszTörlés