2013. július 14., vasárnap

230. Öröm és bánat a Glee háza táján

Reggel mikor elkezdtem olvasni a híreket, három hírrel is szembesültem, ami a Glee sorozattal kapcsolatos.

Döbbenet, hogy 31 évesen holtan találták szállodai szobájában Cory Monteith-t, aki Finn Hudson karakterét keltette életben a sorozatban. Szegény nem rég jött ki a rehabról, gyógyszer és alkoholfüggése miatt, halálának oka eddig még ismeretlen. 


Eljegyezte egymást Blake Jenner (Ryder) és Melissa Benoist (Marley).

Ma ünnepli 53. születésnapját Jane Lynch (Sue Sylvester).

4 megjegyzés:

  1. És végignézted már az eddigi részeket? Mert legutóbb még nem beszélgethettünk róla, mert nem akartam ellőni a poént:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem. Tegnap kezdtem el behozni a lemaradást.

      Törlés
  2. Én is megdöbbenéssel olvastam a hírt, mondjuk én azt se tudtam hogy drogozik.... bár én nem olvasok utána a kedvenc sorozataim szereplőinek, mert legtöbbnek az élete szarabb mint a sorozatbeli. Viszont Sue Sylvester edzőnek örülök. :D Viszont ez a Blake Jenner annyira nem fogott meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hír hallatán olvastam utána, eddig én sem tudtam.
      Blake Jenner nekem se kéne.

      Törlés