2012. november 23., péntek

137. Boxer nélkül

Időnként, ha lusta vagyok és nem kell messzire menni, akkor boxer nélkül szoktam utcára menni. Például közértbe vagy kutyát sétáltatni. Ma is így volt kutyasétáltatáskor. De annyira megfeledkeztem erről, hogy utána így mentem el dolgozni. Ezzel nem is lenne gond, de át kell öltöznöm "kényelmes" üzleti öltözékbe bent a munkahelyemen. Bementem az öltözőbe és akkor vettem észre, hogy upsz... alsó nélkül jöttem el otthonról. Még szerencse, hogy pont akkor csak egyedül voltam az öltözőben... Szórakozottságom határtalan:)

4 megjegyzés:

  1. Ez nem szokatlan olyasvalakitől, aki meztelenül szokott néha aludni. :D

    VálaszTörlés
  2. Hát végülis annak is örülni kell, hogy ruhát vettél magadra:D Koedukált öltözőtök van?

    VálaszTörlés
  3. Én mindig nyakig mezítláb alszom, de még gatya nélkül nem vettem fel nadrágot :)

    VálaszTörlés