2011. január 19., szerda

18. Csupaszka vagy csubakka


Ma exemmel dumáltunk msn és átküldött egy cikket, hogy a VV két lakója, akik mindketten saját neműkkel lennének el legszívesebben, szállodába vonultak kettecskén. Egyiket se ismertem, hát kiváncsiságból rájuk gugliztam és jó pár képet adott ki, főleg a Jerzy nevű srácról. Olyan képek kerültek elém... nem egy szégyenlős fajta a srác, azt meg kell hagyni. Megnéztem pár képét és elképedve láttam, hogy a srác, nem csak a szokásos helyeken szabadult meg a szőrzetétől, hanem a lábát is láthatóan borotválta.

Bevallom őszintén nincs bajom azzal, ha valakinek szőrös vagy borotvált a mellkasa, a hónalja meg az intim része, de borotválni a LÁBÁT???? Komolyan ez már számomra sok(k). Lehet én vagyok a prűd... igaz mindenki csinálja úgy, ahogy jól esik neki...



Egyébként guglizás közben találtam a férfiak szőrtelenítésével kapcsolatban egy cikket. Megtudtam, hogy egy német lap csinált egy felmérést tavaly ősszel, miszerint a férfi szőrősen jó. Lehet ennek a nők egy része örül, de a meleg társadalom szerintem ezt a tézist kiveti magából. Ja és azt is sikerült megtudnom, hogy a finoman szőrös férfi mellkast szexpázsitnak hívják. A hónaljkutyát ismertem, de ezt nem. Ma is nőtt a szókincsem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése