2011. január 13., csütörtök

16. Egyedülálló fiú megismerné...


Napok óta tervezem ezt a bejegyzést, de eddig időm se volt rá, meg nem igazán állt össze bennem. Talán most eljött az ideje, így belevágok.

Őszintén szólva, úgy érzem, hogy nehéz az ismerkedés. Nem járok meleg szórakozóhelyekre, ha meg néha letévedek, akkor nem ismerkedés céljából, hanem a buli kedvéért. Így az ismerkedésem egész egyszerűen az internetre korlátozódik nálam. Régebben feljártam pár csetre, majd kikötöttem az egyiknél, pontosabban a gyaloglón, ahova rendszeresen feljártam, de rá kellett jönnöm egy idő után, hogy ott az ember nem igazán fog tudni egy normális emberrel jót dumálni, nem fogja tudni letenni az alapkövét egy barátságnak vagy egy komolyabb kapcsolatnak, az a hely egész egyszerűen a szexről szól. A szex minden formájáról, bárki megtalálhatja vágyainak kielégítését, lehet itt szó a lájtosabb közös kézimunkáról, a zene szerelmeseinek vágyairól, akik belebúgnának a másik mikorfonjába vagy megszólaltatnák a varázsfuvoláját, a felfedezők expedícióiról, akik örömszerző botukkal szeretnék bebarangolni a másik titkos barlangját, meg persze durvább, perverzebb, fétish dolgokról.

Egy idő után úgy gondoltam, hogy a társkereső oldalakban lehet a jó megoldás. Felraktam magam először a randira, de a kezdeti érdeklődés eléggé unalomba fulladt. Ezután következett a gaypoint, ami eléggé mozgalmas tud lenni, ritkán felbukkan egy értelmes egyed, de az is elég szexcentrikus hely. December eleje óta csak a romeon vagyok fent, be kell valljam számomra kellemes csalódás. Itt is vannak idióták, de ők bárhol felbukkannak, viszont találtam jó pár értelmes emberkét.

Régebben könnyebben belementem kalandozásokba, valamilyen szinten tetszett a dolog kimenetele, volt benne valami izgi. Az idő haladtával, öregedésem következtében, egyre jobban elmaradtak ezek, pedig lehetőségem lett volna rá, de nem éltem velük. Szeretnék újra eljutni oda, hogy érzelem is van a bujálkodás mögött és nem azért megyek bele egy találkozásba, mert a vér lefelé tódult és nem igazán tudok fent gondolkodni.

Hirtelen ennyi az ismerkedéssel kapcsolatban, de még biztos fogom folytatni. Aki meg csodálkozva néz, hogy miért burkoltan írtam a szexuális együttlétekről, először is szerintem jópofa így kifejezni ezeket, meg gondoltam, ha esetleg erre téved egy kiskorú, ne én legyek, aki megrontja a gondolatait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése