2011. január 9., vasárnap

14. Testápolás, avagy a kenceficék sokasága


Minap beszélgettem msn egy sráccal, akivel már egy ideje ismerkedem és szóba került, hogy ki milyen márkájú cuccokat használ testének ápolására.

Elmondta, hogy ő szinte márka hű, van egy termék és annak családját használja mindenfélére. Én belegondolva szinte mindegyik területre más márkát használok, de jóformán évek óta ugyanazt a bevált terméket használom. Gondoltam poén lenne összeszedni, hogy mire milyen márkát részesítek előnybe. 


Íme a lista:

Borotválkozás: Gilette. Mind a hab, a borotválkozás utáni gél és maga a borotva is ebbe a családba tartozik. Régebben borotvánál használtam a rezgő változatot, amit David "mindenkivel szerződésem van" Beckham reklámozott. Nagyon szerettem, de az évek alatt teljesen elhasználtam. 

Sampon: Elseve. Loreal. Mert megérdelem :) Olyat, ami korpásodás ellen van. 

Tusfürdő: Általában a Baba mandulás változatát szoktam venni, de néha bejátszik az Axe valamelyik tagja. Mint például most. Zöld, jó illata van és felfrissít a másnaposságkor.

Testáploló: Nivea for men

Hónalj: Old Spice Stift, abból is a White water. Ennek tetszik a legjobban az illata. Elég sok márkát kiprobáltam, némelyikből szárazat is. Attól rosszul voltam, hogy ragadt és összefogta a polóimat, majd egy idő után viszkettem tőle.

Dezodor vagy parfüm: dezodort régóta nem használok, parfümöt is ritkán. Parfümből régen David Beckam volt a kedvencem, majd DKNY, de miután ezek elfogytak, használom azokat amiket karácsonykor a családtól kapok. 

Fogkrém: Colgete. Mentolos.

Mást nem használok. Nincs éjszakai krémem, nincs ráncosodás elleni sem. Nem járok kozmetikushoz és még szoliba sem. Bár a szolin azért néha elgondolkodom, hogy lehet, hogy jó lenne egy kis színt vinni magamba. De én a természetes útat szeretem ebből, a drága napfényt, amely végig simogatja a testemet és előszőr rákvörösvre, majd hámlás után barnára színezi.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése