2014. január 25., szombat

267. Előváladék

Előváladék. A tanulmányok szerint mindenkinek van. Bár én már találkoztam az egyik exemnél olyannal, hogy neki abszolút nem volt. Valakinek van. Valakinek nincs. Valakinek pár csepp. Valakinek árad, mint a folyó. Valaki szereti. Valaki undorodik tőle. Mindenesetre hozzá tartozik a szexhez, akár magunkkal játszunk, akár párban csináljuk. Fontos szerepe van abban, hogy megtisztítsa a húgycsövet a baktériumoktól, hogy az életképes spermiumok szabadon távozhassanak. Meg persze abban is, hogy a hímvessző könnyebben csússzon.

Néhány információ és érdekesség az előváladékról:

"Az előváladék egy színtelen, átlátszó, viszkózus folyadék, amely a férfi hímvesszőjéből a magömlést megelőzően távozik szexuális izgalom hatására. A váladékot a húgycső mellett, a prosztata alatt elhelyezkedő Cowper-mirigyek termelik. Szexuális tevékenység –maszturbálás, előjáték, vagy egyszerűen csak merevedés – során jelenik meg a húgycsőben, hogy az abban visszamaradt vizelet savas kémhatását semlegesítse az arra érzékeny spermiumok távozása előtt. A pénisz végén, a húgycsőnyílásban megjelenő előváladék a szexuális tevékenység során síkosító anyagként is funkcionál, közösülésénél elősegíti a makk behatolását a hüvelybe, illetve könnyíti abban a pénisz mozgását.
Mennyisége egyénenként változó és igen eltérő lehet, a néhány csepptől a több milliliterig is távozhat, előfordul, hogy csak az orgazmusbekövetkezte előtt röviddel jelenik meg. Az előváladék tartalmazhat az előző ejakulációból visszamaradt életképes spermiumokat is, így akár megszakított közösülésnél is létrejöhet terhesség.
Az AIDS-betegségben szenvedők előváladékban is megtalálható a HIV, ezért a beteg ondójával való érintkezés nélkül, az előváladékkal is továbbadható a fertőző betegség."

Forrás: wikipédia


Nekem is van. Ha csak kicsit izgulok fel, akkor pár csepp jön, ha nagyon, akkor elég sok szokott jönni. Ez időnként igen zavaró tud lenni, mikor eláztatja a boxeremet.

Kíváncsi vagyok, hogy a kedves olvasóim, hogy állnak ehhez a témához. Van e nekik és kóstolták-e már meg. Ezért elindítok ezzel kapcsolatban egy szavazást. Kérném, hogy akinek van kedve, az szavazzon, aki meg bővebben szeretné ezt kifejteni, az meg ragadjon billentyűzetet és kommentáljon.

12 megjegyzés:

  1. nekem szerintem normális mennyiség szokott lenni, de én pl. orális szex előtt szárazra szoktam törölni zsepivel a makkomat, mielőtt a Barátom bekapja a farkamat :D viszont én is feltennék egy kérdést: ejakuláció után, miután a farkam már leállt, még akkor is szokott kifolyni egy kis sperma. és mindig meg kell törölnöm zsepivel a farkamat. Neked/Nektek szokott még kijönni utána is, hogy leállt a farkatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem igen. Hol több, hol kevesebb. :)

      Törlés
    2. Nekem is szokott jönni előváladék rendesen!Meg is kóstoltam a sajátomat egyszer-kétszer!Az ize érdekes édes-sós keveréke! :)
      Üdv:Trebroner ;)

      Törlés
    3. Nekem is van olyan, sőt én inkább azt mondanám, hogy újra előváladék is jön még olyankor.

      Törlés
    4. Ilyen utó/elő nekem is szokott jönni, de nem sok.

      Törlés
  2. Nekem meg nuku nyista semmi.... érdekes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vajon az mitől lehet, ha nincsen? Erre még nem találtam választ...

      Törlés
    2. Én már keresem egy ideje a választ, még a gyakorikérdéseken is feltettem a kérdést, választ nem kaptam csak egy kis biztatást hogy ne aggódjak ha a barátnőm eléggé benedvesedik akkor nincs baj.... dehogynincsbaj....

      Törlés
    3. Érdekes, hogy erről ennyire nincs semmi infó... Mindenesetre nagy baj nincs, mert a szerszámod anélkül is tud működni. Max neked lehet kicsit zavaró.

      Törlés
  3. Örülök, hogy tetszik a téma. Biztos lesz még hasonló a jövőben.

    VálaszTörlés
  4. nekem sincs..
    Sőt, a makkom is száraz. (persze nem kiszáradt, csak nem csillog.. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem viszont nagyon sok van. Ha izgalomba jövök és sokáig áll a farkam nagyon sok szokott lenni....szó szerint bugyogni szokott belőle az izgalom hatására.Mindig lenyalom imádom az ízét.Ha egy nap többször maszturbálok magömlés után is még elég sok előváladék szokott lenni.Szerintem nagyon izgató és a maszturbálás is nagyon izgató és kívánatos.Amikor hosszabb ideig maszturbálok akkor közben is álladóan jön az előváladék. Nem tudom ti,hogy vagytok vele de nekem nagyon sok jön mindig. Nektek maszturbálás alatt és magömlés után szokott előváladék jönni?

    VálaszTörlés