2015. január 11., vasárnap

342. Az ártatlanul huncut kék szemeim

A Romeón a legtöbb visszajelzést - írásban és lábnyomban egyaránt - a szemeimmel kapcsolatban kapok. Megkapom, hogy milyen szép, mennyire megbabonázza az embert és szeretnének elveszni mélységében. :)

Amikor általános iskolával voltunk egy táborban télen Szlovákiában, ott is előtérbe került a szemem. Egyik nap olyan hóvihar volt, hogy nem tudtunk kimenni a szállásól. A tanároknak le kellett minket foglalni és kitaláltak mindenféle hülye játékot. A végén már ott tartottunk, hogy szemszépség versenyt rendeztek. Felsorakoztattak minket, lányokat és fiúkat külön külön és a fiúkat a női tanárok, a lányokat a férfi tanárok pontozták. A végeredmény az lett, hogy a fiúknál én nyertem. Jó érzés volt 13 éves nyerni valamiben, mert elég kis szerencsétlen voltam abban az időszakban :)

Ma nézelődtem a neten és az imdb-n láttam, hogy ma van Amanda Peet születésnapja. Erről eszembe jutott, hogy az első munkahelyemen volt egy kolléganőm, aki egyszer azt mondta, hogy a szemeimről mindig Amanda Peet jut neki eszébe, mert ugyan olyan szép kék és ugyan olyan ártatlanul huncut szemei vannak, mint nekem.

Szerintetek? (a felső Amanda, az alsó én vagyok)


4 megjegyzés: