2014. december 23., kedd

337. Karácsonyi énekek bővítés

Ahogy egyre jobban közeledtünk a karácsonyhoz és egyre többször hallgattam végig az általam összeállított dal listát, úgy éreztem, hogy muszáj néhány dallal kiegészítenem, hogy tökéletes legyen. Ezzel a válogatással kívánok minden kedves Olvasómnak Kellemes Ünnepeket! Íme a végleges lista:

1. Balázs Fecó - Cserháti Zsuzsa: Tudod ünnep lesz megint

Szeretem ezt a dalt. nagy kedvenc Cserháti, sajna már nincs közöttünk, de dalai által tovább tud élni bennünk és emlékét fen tudjuk tartani. Imádom a hangját, olyan érzéseket tud vele megjeleníteni, amikre kevesen képesek. Balázs Fecó pedig méltó párja ebben a dalban.

2. Lea Michele: O Holy Night

Klasszikus karácsonyi dal. Szeretem Mariah Carey és Christina Aguilera előadásában is, de végül Lea-t választottam, mert a hangja nem hiányozhat egy ilyen válogatásból. Lea Michele a Glee című sorozat egyik főszereplője.

3. Straight No Chaser: Auld Lang Syne

Jó ez acapella feldolgozás. Először a The Big C című sorozatban hallottam, amiben a második évad végén lévő megható jelenethez tökéletesen passzolt.

4. Joe Mcelderry: When A Child is Born

Joe a 2009-es angol X-Factor győztese. A verseny után nyilvánosan vállalta másságát. Ő énekli azt a dalt, ami kint egy vallásos dal, amit előszeretettel játszanak a karácsonyi időszakban. Nálunk a dal Cserháti Zsuzsa előadásában vált egy ország kedvencévé, mint Édes kisfiam címmel.

5. Clay Aiken: Mary, Did You Know?

Clay a 2003-as American Idol énekes tehetségkutató második helyezettje volt. A műsor után ő is vállalta másságát, azóta született egy gyermeke egy béranyától. Imádom a hangját, annyira kellemesen mély és gyönyörűen énekli ezt a dalt.


6. Bon Jovi: Please Com Home For Christmas

Az 1992-es karácsonyi album válogatáson énekelte ezt Jon Bon jovi, aki nekem személyes kedvencem. A dalhoz videó klip is készült, amiben Jon Cindy Crawford szupermodellel szerepel.

7. Queen: Thank God It's Christmas

Freddie Mercury hangja egyedi, utánozhatatlan és sokan belebuknak egy Queen dal előadásában. Imádom és ez a dal úgy érzem nem hiányozhat egy ilyen válogatásról, ahol ilyen illusztris nevek szerepelnek.

8. Faith Hill: Where Are You Christmas?

Szeretem ennek a country énekesnőnek a hangját. A dal a Jim Carrey féle Grincs film egyik betétdala, ami azóta nem hiányozhat egy karácsonyi összeállításból.

9. Christina Aguilera: Have Yourself a Merry Little Christmas

Ebből a vékony szőke lányból olyan hangok tudnak kijönni, hogy az embernek leesik az álla. Mindenképp szerettem volna, ha szerepel a listán, így ezt a dalt választottam tőle.

10. Mariah Carey: All I Want For Christmas Is You

Elég sok karácsonyi albumot végig hallgattam az elmúlt években és azt kell, hogy mondja, hogy Mari kisasszony első karácsonyi albuma, ami 1994-ben jelent meg, messze menőkig a legjobb. Ezen szerepel ez a dal, ami azóta karácsonyi slágerré érett. Szerintem kevesen tudják, hogy ezt a dalt, ő saját maga írta anno erre az albumra. A dal népszerűségén nagyot dobott, hogy szerepelt az Igazából szerelem című karácsonyi romantikus filmben.

11. Mariah Carey: Santa Claus Is Coming To Town

Nem tudtam megállni, hogy ne válasszak több dalt is Mari kisasszonytól, annyira jól sikerült az előzőkben említett karácsonyi albuma. Ezért is esett a választásom erre a dalra.

12. Mariah Carey: Jo To The World

Nincs mit hozzáfűznöm ehhez a dalhoz. Ez is jól sikerült és itt a helye. :)

13. Mariah Carey: Jesus Born This Day

 Ezt a ballada dalt, annyira szépen énekli, hogy az embert átjárják az érzelmek. Nem volt szívem kihagyni.

14. Mariah Carey: Hark!The Herald Angel Sing

Ezt a dalt, imádom és az ő feldolgozásában szerintem fenomenális. Szóval itt a helye és ennyi :)

15. Pentatonix: Little Drummer Boy

Szeretem ezt az acapella csapatot, nagyon jó kis feldolgozásokat tudnak készíteni. Így jártak el ezzel a karácsonyi dallal is. Szóval rapapampam :)

16. Celin Dion: Feliz Navidad

Ha már olyan dívák szerepelnek ezen az albumom, mint Mariah Carey, Whitney Houston és Barbra Streisnad, akkor nem mehetünk el Celin Dion mellett. Ezt a dalt, meg amúgy is imádom. Feliz Navidad egyébként spanyolul a Boldog karácsonyt!

17. Barbra Streisand: White Christmas

A dívák koronázatlan királynője nem hiányozhat egy ilyen összeállításból. Kristálytiszta érzelmes hangja különlegességet lop a hallójáratainkba és a szívünkbe.

18. Whitney Houston: Do You Hear What I Say

Ez a dal Whitey Houston előadásában gyönyörű. a Felvétel 1990-ből származik. 

19. Whitney Houston: Who Would Imagine a King

Sajnos nagy szerelmem sincs már közöttünk, de az nem jelenti, hogy nem lenne helye ezen a listán. Imádom a hangját, a kisugárzását és annyira szépen énekli ezt a dalt. Amikor eldöntöttem, hogy lesz ez a karácsonyi válogatás tudtam, hogy ezzel a dallal szeretném befejezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése