2014. december 8., hétfő

333. Joan Puigross a mosolyával (is) hódít

Bernardo Velasco már megkapta a saját külön bejegyzését, most a másik modellen a sor. Szóval most bemutatkozik Joan Puigross, aki a kommentek alapján a mosolyával vett le Titeket (meg persze engem is) a lábatokról.

Sajnos olyan sok információt nem sikerült róla összeszednem, mint Bernardo-ról. Azt megtudtam, hogy van egy ikertestvére, aki szintén modell, őt Eric Puigross-ak hívnak. Sokat modellkednek együtt. Spanyolországban él, azon belül is Barcelonában. 187 cm magas, zöld szeme és sötétbarna haja van és 45-ös lába. :)















3 megjegyzés:

  1. Büszkén vállalom: én rá szavaztam!!!! :D :D Hát igen...ez a mosoly (is) *.* :D :P
    Ha hamarabb tudom, hogy ő Barcelonában él, akkor haza sem jöttem volna pár hete..... még mindig őt keresném a városban..... xD xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Steven! Egy újabb ok, hogy visszatérj Barcelonába :)

      Törlés
  2. Nem lehet rossz, ha van az embernek egy ikertestvére.
    Egyébként kétségtelen, hogy ő is jól néz ki:)

    VálaszTörlés