2014. március 2., vasárnap

274. Fanszőrzet szavazás

Február végével lezárult a fanszőrzettel kapcsolatos szavazás is. Ezúton köszönöm mindenkinek, aki szavazott!

Az első kérdés arra vonatkozott, hogy ki tartja karban a fanszőrzetét. Erre a kérdésre 25 db szavazat érkezett. 6 srác szavazott úgy, hogy ő a természetesség híve, így ők nem bolygatják az őserdejüket. 13 srác válaszolta, hogy ők rövidre nyírják, 3 srác fazonra nyírja és 3 srác pedig teljesen megszabadul a szőrzetétől. Érdekes, azt hittem többen fogják borotválni. Főleg a romeos tapasztalatok alapján, mert ott sok profilban szerepel az, hogy borotválja magát.

Bevallom nekem alapból tetszik, ha van ott szőrzet, nem szeretem annyira a csupaszt, mert olyan érzésem van tőle, hogy a másik még nem érte el a pubertás kort. Így külön öröm nekem, hogy a szavazók 88%-a valamilyen formában, de hagy az intim szerve körül szőrzetet. Természetesen nincs gond azzal, aki borotválja. Ízlésekés pofonok. Mindenki csinálja úgy, ahogy neki tetszik.

A másik kérdés arra vonatkozott, hogy befestenétek e színesre a fanszőrzetet. 23 szavazat érkezett. A több válasz lehetőség közül, összesen kettőre érkezett voks. 20 szavazat érkezett arra, hogy soha nem tenne ilyet, míg hárman válaszolták azt, hogy nem tudják.

Én személy szerint biztos, hogy nem festeném be színesre. Mondjuk kíváncsi lettem volna arra, hogy ha valaki megtette, miért tette és mi róla a véleménye. De ez a kérdés most megválaszolatlan marad. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése