2014. március 20., csütörtök

279. Az első csók

Csók: 
  1. Az ajkakkal való megérintés vagy cirógatás, ami gyakran nyomással és szívással jár.
  2. Egy a Pennsylvania-beli Hersheyben készülő csokoládéfajta.

Szerintem mindenkinek emlékezetes az első csókja. Vagy jó élmény vagy rossz. Remélhetőleg mindenkinek jó érzés visszaemlékezni az elsőre. Az első csók, nem csak a legeslegelső lehet, hanem minden első, ami egy új emberrel történik meg. Véleményem szerint az elsőnél az ember mindig olyan lesz, mintha kamasz lenne, már jár a fejében, hogy meg kéne tenni, kicsit felgyorsul a szívverése, kicsit esetlenné is tud válni, hosszasan nézünk egymás szemébe, majd elindulunk egymás felé és az ajkak végül finoman összeérnek.




Nekem a legelső egy görögországi nyaralás során esett meg. Családdal voltunk és én 11 éves voltam. Ekkor még egy lánnyal történt meg.Egy nagy apartman házban voltunk, minden szobában egy másik család. A két család összebarátkozott a nyaralás során. Sokat lógtunk együtt. A lánnyal sokat beszélgettünk, játszottunk. Egyik este a konyhában ültünk többen gyerekek, majd az asztal alatt megsimogatta a lábával a lábamat. Ránéztem, ő elmosolyodott és intett a fejével, hogy menjünk ki. Kettesben elvonultunk és a folyosó félhomályában történt meg az első csók. Eleinte kicsit esetlenek voltunk, zavarban voltunk, de idővel felszabadultak a gátlások és hosszasan smároltunk. Emlékezetes maradt nekem ez az első csók, főleg, hogy külhonban történt, egy tengerparti kis városkában. 

A másik emlékezetes első csókom a legutolsó komoly kapcsolatom elején történt. Nevezzük Márknak a srácot. A romeon ismerkedtünk meg. Délelőtt rám írt, váltottunk pár levelet, majd telefonon megbeszéltük, hogy délután randizunk. Beültünk a belvárosban egy kávézóba beszélgetni. Utána sétáltunk, még hozzá jó sokat. Az Astoriától elsétáltunk a Margitszigetig. Tél volt, január és hideg. De minket ez egyáltalán nem zavart. Lesétáltunk a Duna parthoz. Egymásra néztünk, kicsit szégyenlősen elmosolyodtunk, majd finoman megcsókoltam. Nem tudtunk betelni egymással, hosszasan és szenvedélyesen csókolóztunk egy idő után. Nem zavart minket a fák között, hogy nem messze tőlünk, néha elhaladt valaki. Még mindig a számban érzem az ízét, még mindig elmosolyodok, ha visszagondolok rá.




Ezt az élményt örökíti meg a Wren chicagói ruhakollekció reklámja, ahol felkértek 20 idegent, hogy ejtsék meg a kamerák előtt az első csókot. A párok nemtől, kortól függetlenül mindenféle formációba képviseltetik magukat. A legtöbb csók igen jól sikerült, vissza adja szerintem azt a hangulatot és érzést, amit az első csók jelent.


Neked mi a történeted az első csókról vagy a legemlékezetesebb első csókodról?
Ha van kedved, szavazz is!

2 megjegyzés:

  1. Csak felmerült bennem egy kérdés: nem fontos, hogy lány/nő vagy fiú/férfi a megkérdezett a csókolózós kérdésnél? =)

    Nekem az első csókom szörnyű volt, úsztam a srác nyálában és ettől nagyon kellemetlenül éreztem magam, ezért a második csóktól egy másik sráccal szabályosan rettegtem, de az remek volt, ettől függetlenül mindig azon parázok, a másik elég jónak tartja-e azt, ahogy csókolok. =D

    A videót nemrég láttam először, nagyon tetszett, bár azt hallottam róla, hogy kamu, a párok ismerték egymást, a többségük egy párt alkot. Van egy hasonló - ugyancsak állítólag kamu, de kellemes - videó, amiben egy meleg/leszbikus és egy homofób ember ölelik meg először egymást, ha még nem láttad, nézd meg, szerintem tetszeni fog. ^^

    VálaszTörlés
  2. hát, nekem az első csók 16 évesen, tizedikes osztályos koromban történt egy kilencedikes lánnyal :D

    VálaszTörlés