2014. március 4., kedd

275. Éjszakai magömlés

A férfi nemi szerv sok témát biztosít. Nem előre meghatározott sorozat alapján eddig terítékre került: a maszturbáció, a reggeli merevedés, az előváladék és a fanszőrzet. Most pedig az éjszakai magömlés kerül górcső alá, idegen szóval a pollúció.

"Az éjszaka bekövetkező pollúció, vagyis az alvás közben, kéjes álmok kíséretében történő magömlés nem ritka még a rendszeres szexuális életet élő férfiak körében sem. A nemi élet részét képező, normális jelenségnek tartjuk, amely akaratunktól, teljesen függetlenül működik. Egyes megfigyelések szerint a magasabb műveltségűek körében gyakoribb a megjelenése. Ebből a kutatók arra következtetnek, hogy ennek a néprétegnek az élénkebb, dúsabb fantáziája váltja ki sűrűbben a jelenséget. De gyakoribb azok körében is, akiknek nem sikerül megfelelő szexuális kapcsolatot kialakítaniuk. Ezt felfoghatjuk a psziché egyfajta önkárpótlási törekvésének. A kamaszfiúknál az első pollúció a jelzése annak, hogy rövidesen ivarérett korba kerülnek."


Sokáig azt hittem, hogy minden fiúnak van éjszakai magömlése. Kis kutakodás után azt tudtam meg, hogy a fiúk 80%-nál jelentkezik a nedves álom, viszont arra nem találtam magyarázatot, hogy akinél nincs, annál miért nincs. Mint megtudtam általában 13-14 éves korban jelentkezik először és a kamaszkor végéig szokott tartani, de nem ritka, hogy tovább is jelentkezhet. A kamasz fiúknál elég kellemetlen helyzetet tud ez a jelenség teremteni, hiszen ez foltot hagy az ágyneműn és a pizsamán és ez szeretnék elrejteni szüleik szemei elől.


Nálam először 13 éves koromban történt. Így beleillek az statisztikai átlagba. :D Mivel ez még nem az internet korában történt, így az erről szóló információkat fiú osztálytársaimtól tudtam meg, akik már túl estek első nedves álmukon. Így nem ért váratlanul. Emlékszem nyáron történt, pont nagyszülőknél voltam. Hajnalban riadtam fel arra, hogy valami történik odalent. Megmarkoltam a kisfickót és éreztem, hogy minden nedves odalent. Kirohantam a wc-re és ott döbbentem rá, hogy mi is volt ez igazából. Először azt hittem, hogy bepisiltem. :)

Emlékeim szerint kb 27 évesen volt az utolsó. Addig szinte rendszeresen volt. Eleinte hetente egyszer-kétszer biztos előfordult. Aztán az idő előrehaladtával ritkult és végül "elmúlt". Érdekes, hogy általában hajnalban történt és ahogy vissza tudok emlékezni, nagy százalékánál mindig megébredtem, persze, addigra már kijött, aminek ki kellett jönnie. Kevés olyan alkalom volt, mikor nem ébredtem fel rá és csak reggel eszméltem rá, hogy mi történt az éjszaka folyamán.

Jobb oszlopban találtok ezzel kapcsolatban egy szavazást. Nektek milyen tapasztalatotok van ebben a témában?

2 megjegyzés:

  1. Érdekességként megemlíthetem, hogy volt egy kollégám, akinek majd negyven évesen is volt "pollúció"-ja :D
    (Vendégszereplésen voltunk több, mint egy hétig s nagyon hiányzott neki az asszonykája - ezt ő mondta félmosollyal az ábrázatán)

    VálaszTörlés