2013. június 24., hétfő

218. Futás a szélben

Gondoltam engem nem fog eltántorítani egy kis lehűlés, meg egy kis szellő a betervezett edzésemtől. A terv az, hogy minden második nap futok. Eldöntöttem, hogy nem sétálunk, mert az nyugdíjasoknak való, így háztól házig fogok futni. 4,6 km nem is rossz mennyiség. 

Felöltöztem rendesen és neki vágtam az edzésnek. Egy idő után már kellemetlen volt a hideg szél, így nem teljesítettem az előre kitűzött célt. De azért büszke vagyok magamra, hogy megpróbáltam véghez vinni. Amit teljesítettem:

Megtett táv: 3,1 km
Idő: 24 perc
Kalória: 266
Izzadás: mint állat :)

3 megjegyzés:

  1. Engem a szúnyogok jobban zavartak most este mint a szél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző futásoknál volt szúnyog rendesen. A mostaninál nem, csak az erős, hideg szél.

      Törlés
  2. Néha én is mozgok kicsit...
    Megtett táv: 4 km
    Idő: kb 90 perc
    Kalória: fogalmam nincs
    Izzadás: zéró
    Sportág: úszás :D

    VálaszTörlés