2013. május 26., vasárnap

206. Tetoválás

Még középiskolás voltam, mikor eldöntöttem, hogy 30 éves koromig szeretnék egy tetoválást. Bizonyos időnként elfogott az érzés, hogy szeretnék, elkezdtem nézni a neten mindenféle tetoválásokat, de egyik sem tetszett, így mindig csúszott a dolog. Aztán 29 évesen rátaláltam egy tetszetős nonfiguratív tetoválásra, amit a bal felkaromra felrakattam. Úgy gondoltam ezzel a terv teljesítve van. Aztán ahogy telt, múlt az idő fokozódott a vágy egy újabb tetoválásért. Valami olyasmit szerettem volna, ami jelentőséggel bír a számomra. Egy hónappal ezelőtt kitaláltam, mit is szeretnék. Felvettem a kapcsolatot egy tetováló szalonnal, elmondtam az elképzelésem, kaptam rá árat, majd az egyik kolléganőmmel megrajzoltattam. A héten pedig felkerült a jobb felkaromra.

A kedvenc zenekarom a Bon Jovi. 1993 óta, mikor megjelent a Keep the faith című albumuk váltam rajongójukká. Voltam két koncertjükön is Németországban. Az ő szimbólumuk ez az ábra, a szöveg pedig a kedvenc dalom tőlük. Nem akartam olyan sablonos dolgot, hogy a zenekar nevét beleíratni, így esett a választás a dalra. Ez nem egy ismert daluk, de én nagyon szeretem. Iszonyat jó a dal kezdése.

Megosztom a képet a tetoválásról és alatta a dalt is.



8 megjegyzés:

  1. szép, szép, szép...
    és a zene is tetszetős. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi. )
      örülök, hogy tetszik mindkettő :D

      Törlés
  2. Neked már eddig is volt tetkód?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. De szerintem ezt már meséltem. Vagy nem? :)

      Törlés
    2. Hát én arra voksolnék, hogy nem:)

      Törlés
    3. Hát bármi előfordulhat :)

      Törlés
  3. Óóó, ez szuper klassz. Annyira vágyom én is valamire. Vagy valakire akinek van, vagy valamilyen tetoválásra magamon. Rém izgató és ahw... :P olyan rosszfiús... :P

    Tetszik, szívesen megnézném a nonfiguratív ábrát is.

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz! És valóban engem is elkezdett a másik is érdekelni. :)

    VálaszTörlés