2013. május 19., vasárnap

203. Van képed a ...?

Kb 2 hete újra aktiváltam a romeon a profilomat. Megadom az esélyt...

A mai nap rám írt egy srác. Mielőtt megnéztem volna mit írt, megnéztem az adatlapját, hogy még is ki vette a fáradságot, hogy billentyűzetet ragadva felvegye velem a kapcsolatot. Szimpatikus volt a képek alapján és a leírás alapján is. Mint kiderült párkapcsolatot keres, egy olyannal, aki többet akar egy kalandnál. Ezután megnéztem a levelet, amely ennyiből állt (szó szerinti idézet):

"Szia! Van képed a farkadról is?"

Vajon mennyire gondolja komolyan az adatlapján leírtakat?

6 megjegyzés:

  1. Ne légy naiv, ott minden szimpatikusnak tűnő fiú ilyen.
    Ezért nem lehet már bízni a netes társkeresésben, szvsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem naiv vagyok, mert nem lepődtem meg ezen a szituáción. Tudom, hogy ez a jellemző arra az oldalra. Csak az ember nem egy ilyenre számít. :)

      Törlés
  2. Lemaradt egy fontos információ: jól néz ki a sárga fürdőnadrágos ifjú - olyan bejövős :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is bejön. Ezért raktam ki. Örülök, hogy tetszik. Jó az ízlésünk :)

      Törlés
  3. Bírom az ilyesmiket. Régen még felháborodtam volna, most inkább megmosolygom. Tudom mi a jellemző erre az egészre, nem most jöttem le a falvédőről :)
    Csak gondoltam megosztom, mint gyöngyszemet :)

    VálaszTörlés
  4. Jól tetted, hogy megosztottad - tényleg egy gyöngyszem :)

    VálaszTörlés