2012. december 24., hétfő

154. H-Xmas

Bevallom nem igazán van még karácsonyi hangulatom. De azért kicsit már pislákol. Az a rossz, hogy már nincs meg az a varázs ami gyerekkoromban volt, amikor még hittem. Hittem, hogy a Jézuska hozza az ajándékokat, izgalommal töltött el, hogy mit kapok és, hogy együtt lehet a család. Bizony, mondom néktek azóta fény derült a turpisságra, de ez még elhanyagolható lenne, de sajnos a kor előre haladtával szeretteim száma igen csak megfogyatkozott. Idén év vége felé lezárult életem egy korszakja, elment az utolsó nagyszülőm, így idén még eggyel kevesebb teríték kerül az ünnepi asztalra. De az élet megy tovább és persze ők sem szeretnék, ha szomorkodással telne az életünk, azt kívánnák, hogy legyünk boldogok.

Jelen pillanatban, ami segít a karácsonyi hangulatban az, hogy fehér karácsonyunk lesz/van, az ajándékok csomagolása és Mari Karéj karácsonyi albuma. Megosztom az egyik dalt, valószínűleg mindenki ismeri. Az "All I Want For Christmas Is You" című dalról van szó. Érdekessége, hogy ez nem egy régi karácsonyi dal, hiszen Mariah Carey írta és 1994-ben jelent meg a karácsonyi albumán. Sokan ismerhetik ezt a dalt, az Igazából szerelem című filmből, amit minden karácsonykor kötelező a tévében. Nem kell izgulni, idén is lesz, december 25-én este a TV2-n. 

Richard Curtis, akinek a Sztárom a párom és a Bridget Jones filmek forgatókönyvét köszönhetjük, írta az Igazából szerelmet is, sőt ő is rendezte. Egy interjúban nyilatkozta, hogy amikor a forgatókönyvet írta, Mari karácsonyi albuma szólt egyfolytában, hogy rá tudjon hangolódni a karácsonyra. Eldöntötte, hogy ez a dal bele fog kerülni a filmbe.

Kedv csinálónak én is megosztom ezt a dalt. Nem a filmbelit és nem is a 2011-es  feldolgozást, ahol a pop díva a mostani tini őrület bálványával, Justin "szőrös a hónaljam és koncerteken előszeretettem mutogatom a felsőtestem" Bieberrel együtt énekel, hanem egy olyan változatot választottam, ami a Disney világában készült. Ha már Disney rajongó vagyok.

Egy szó, mint száz ezúton kívánok mindenkinek halszálkától és bejglimérgezéstől mentes kellemes ünnepet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése