2015. december 15., kedd

370. Szexuálisan fluid

A minap olvastam egy cikket, ami arról szólt, hogy Nyle DiMarco megnyerte az utolsó America's Next Top Model versenyt. A srác iszonyú helyes, süket és szexuálisan fluidnak tartja magát. Nyilatkozata alapján el tudja képzelni, hogy egy fiúval legyen romantikus kapcsolata, de nem érzi úgy, hogy őt a fiúk vonzák. Őt a személyiséggel lehet levenni a lábáról. Abban a hitben éltem, hogy ez a pánszexuális, akit nem a nemiség, hanem a személyiség vonz. 

Kicsit kutakodva a neten megtudtam, hogy a helyzet ennél bonyolultabb. Például míg itthon Facebookon beállíthatod, hogy nő vagy férfi vagy, addig Amerikában erre 56 féle lehetőséged van, hogy te minek érzed magad. Van egy Nagy Genderszótár, amiben megmagyaráznak mindent, hogy mi micsoda, de elolvasva - fenn áll a veszélye, hogy én vagyok a hülye - nem sok minden világosodott meg bennem ezzel kapcsolatban.

Nagyon tetszett az egyik felvetés a nemiséggel és a szexualitással kapcsolatban: van egy fiú, aki átalakító műtét előtt álló transznő, ő lefekszik egy lánnyal. A kérdés, hogy a lány, akit éppen megdugott a farkával egy magát amúgy nőként azonosító, de biológiai kijelölt neme alapján férfi, az vajon leszbikus-e?

Ha esetleg valaki meg tudná fejteni mi is ez a fluid dolog és emberi nyelven leírná, azt megköszönném. Valamint meg lehet tippelni, hogy a példa felvetésben a srác leszbikus e vagy sem :)

Forrás: media-addict, 444

Amíg gondolkodtok a válaszon, addig megmutatom pár képben ki is ez a srác, aki nem csak helyes, de szexuálisan fluid is:





1 megjegyzés:

  1. Hát nem én leszek az aki segít, én egyelőre még azt se tudtam összerakni, hogy mit is olvastam, most a példában szereplő és a képeken látható srác az ugyanaz? Ez a srác át akarja műttetni magát vagy az csak egy példa?

    VálaszTörlés