2015. december 2., szerda

362. Újra kezdés

Hetek óta bennem volt, hogy újra kezdeném. Hiányzott az írás, de úgy érzem jót tett most ez a kis kihagyás. Kellett a feltöltődés. Ami anno volt, azt már nem szerettem. Jobban mondva ez így ebben a formában nem igaz. Szerettem, hogy követtek, várták az írásaimat, egyre többen jöttek. Elkapott a siker íze. Agyaltam folyamatosan mivel lehetne még nagyobbat dobbantani, még több embert bevonzani. De nem szerettem, hogy ez milyen áron történik. Úgy éreztem, hogy egyre több a szexuális tartalom, mások rovására. 

Örülök, ha minél többen olvasnak, ha kapok visszajelzéseket. De nem szeretnék emiatt görcsben lenni. Szeretném a blogomat olyan szinten formálni, ahogy én szeretném, hogy legyen, ne úgy, hogy népszerűbb legyen. Akkor ott azon a ponton úgy éreztem elég volt. Nem akartam tovább folytatni. Abba akartam hagyni. Tudtam, hogy egy idő után hiányozni fog az írás, az önkifejezési mód e formája és persze ti is kedves Olvasóim. 

Most érett meg a pillanat, hogy újra billentyűzetet ragadtam és újra írni fogok. Hetek óta gondolkodtam milyen új címen, néven és arculaton folytassam. Na és persze miről? Azt tudtam, hogy az olyan csalogató bejegyzéseket, mint a modell srácok és a tigriscsíkos képeket el fogom hagyni. Ezért a régi blogomból azokat az írásokat tartottam meg, amik szerintem illeszkedni fognak az új arculatba. Megmarad a kultúrához való vonzalmam, lesznek bejegyzések életmóddal kapcsolatban - testápolás, egészség, ismerkedés, tapasztalatok, szex, stb - olyanok, amik segíthetik a "csapatunkat/kezdőket" az élet nagy forgatagában. 

Továbbra is lesz olyan, amikor kikérem témákban a véleményeteket, lehet, hogy lesznek újabb játékok, még nem tudom milyenek, majd időközben kitalálom, de biztos nem olyan jellegűek, mint amik anno voltak.

Gondoltam megosztom veletek gondolatomat azzal kapcsolatban is, hogy miért ezt az új nevet és arculatot választottam. Amikor megírtam Süniboy-nak, hogy újrakezdem és milyen formában, ő nagyszerűen összefoglalta, hogy szerinte miért így. Be is másolom nektek ide, mert ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni:

"Már a neve is elárulja, hogy a tiéd. Ez egy olyan szó, amiben egy rakat utalás van:
- tenger = szereted - tengerész = tudom hogy szereted őket smile hangulatjel szabadon járják a világot, szép helyeken járnak, ők sem néznek ki rosszul - kék = kék a tenger, kék a szemed, szereted a kék színt, a melegek színe is a kék, a fiús szín is, kicsit komoly szín is, hideg, mégis a legforróbb szín, az áttetszőségnek, mélységnek, légiességnek és a nedvességnek is a színe - együtt ez a szó meg… nagyon rád vall, amilyen szavakat szoktál használni smile hangulatjel 
- és az egész témához illik, főleg ahogy te szoktad tálalni"

Végezetül vitorlát bontok és elindulok utamon e nagyszerű dal segedelmével. Tartsatok velem ti is :)

Rod Stewart - I am sailing (live)


2 megjegyzés:

  1. Számomra örömteli, hogy ismét írni fogsz - sok mosolyt kívánok hozzá ;)

    VálaszTörlés