2015. március 25., szerda

360. Szőrös mellkas vagy szőrtelen?

A minap olvastam egy igen apró cikket a férfi mellkassal kapcsolatban. Az egész arról szól, hogy mindkét változat lehet szexi, attól függ kinek mi áll jól és kinek mi jön be. Sokan nem szeretik a szőrt, sokan meg megvadulnak, amikor a szőr kikandikál az ingből.

Vannak, akik alapból nincsen, pedig szeretnének. Vannak, akiknek nincsen és örülnek is neki. Van, akinek van egy kevés és meghagyja. Van, akinek sok, van és szintén meghagyja. És vannak azok, akik vagy rövidre nyírják, vagy megszabadulnak tőle. Anno írtam erről, hogy a finoman szőrös mellkast szexpázsitnak hívják. 

Én valamilyen szinten szőrpárti vagyok. Tényleg tud mindkettő szexi lenni és nem mindegy kihez mi illik. Nekem a kettő közötti átmenet jön be legjobban, amikor van egy kicsi. Nekem is olyan van.



Szőrtelen






Enyhén szőrös


Szőrös


2 megjegyzés:

  1. Valakinek jól áll, valakinek meg nem.

    VálaszTörlés
  2. Szavazásnál nincs olyan választási lehetőség, hogy mindkettő, pedig mindkettő tud vonzó lenni - én például nem tudok dönteni. :)

    VálaszTörlés