2015. február 7., szombat

349. Sorozatok legszexibb pasijai

Ma reggel olvastam egy cikket a Média Addict blogon, amiben 2014 legszexibb pasijait sorolta fel a blogger a sorozat világából a saját szája ízlése szerint. Gondoltam, hogy ha már elég sok sorozatot nézek, akkor én is összeállítók egy hasonló listát. Én sem állítom őket sorrendbe, ABC sorrendet kapnak. Ők azok a pasik, akik beindítják a fantáziámat. Lássuk kik ők.


Colin O'Donoghue (34) - Once Upon A Time



Dylan O'Brien (23) - Teen Wolf



Even Peters (28) - American Horror Story



Ian Somerhalder (36) The Vampire Diaries



Jack Falahee (25) - How to Get Away with Murder



Jonathan Groff (29) - Looking



Matt Czuchry (37) - The Good Wife



Reeve Carney (31) - Penny Dreadful


Tyler Posey (23) - Teen Wolf



Wilson Bethel (30) - Hart of Dixie

2 megjegyzés:

  1. Volt 1-2 akit más sorozatból ismerek, egy van összesen a felsoroltak közt, akit ugyanabban a sorozatban ismerünk. Szívek doktora a magyar címe a Hart of Dixienek, és amúgy szerintem a másik pasi helyesebb benne, de ő se rossz :D

    VálaszTörlés
  2. Nem nézem a Once upon a time-t, de nekem a listádból ez a pasi jön be a legjobban.... :D :D és igen, lehet jópasi lenni 30 felett,,,,, sőőőt de még mennyire :D

    VálaszTörlés