2014. április 26., szombat

288. Testápolás 2.

Pár évvel ezelőtt már volt egy ilyen bejegyzésem, ami a testápolással foglalkozott, vagyis, hogy én milyen kenceficéket használok.


Nézzük mi változott az elmúlt 3 évben:

Borotválkozás: anno Gillette termékeket használtam. Mostanság átszoktam a Balea termékekre (DM termékcsalád). Borotvahab és borotválkozás utáni krém ebbe a családba tartozik. Borotvánál maradtam a Gillette-nél.

Sampon: Régen Elseve most már itt is Balea. Férfiaknak, korpásodás ellen.

Tusfürdő: Baba és Axe ment,  Balea jött. Zöld színű és Wake up Call elnevezésű. :)

Testápoló: Nivea helyett itt is Balea. Tej és méz kombináció.

Hónalj: Itt maradtam az Old Spice termékcsaládnál. Whitewater helyett Wolfthorn-t használok. Egész napos izzadás után is jó illata van. Ez jobban megy a magányos farkas imidzsemhez :)

Parfüm: Avon termék, O2. Szeretem az illatát. Mások is szeretik rajtam:)

Fogkrém: maradt a Colgete mentolos.

Továbbra sincs éjszakai krém, ráncosodás elleni krém, szolárium. 

Ti miket használtok?

1 megjegyzés:

  1. Hú, eleinte elég sok terméket használtam, de kb. egy éve teljesen változtattam ezeken.

    Borotválkozás: már nem borotválkozom, vettem egy testszőrnyírót, azzal nyírom a szakállam, így mindig borostás vagyok.

    Sampon: Tojás és szódabikarbóna keveréke, korpa ellen teafaolajat használok ehhez a keverékhez, habár a szódabikarbóna is megteszi ugyanezt.

    Tusfürdő: bioszappan, na meg szódabikarbónás testradírozás.

    Testápoló: az arcomat kefírgombával szoktam bekenni minden nap.

    Hónalj: na itt sajna még megmaradt a régi szokás, a bio módszert még keresem.

    Parfüm: Paco Rabanne

    Fogkrém: bio fogkrémet használom mentából és kék agyagból, olcsóbb mint a Colgate és társai :)

    VálaszTörlés