2014. április 12., szombat

285. Körülmetélés - szavazás

Lezárult a körülmetéléssel kapcsolatos szavazás. Arra voltam kíváncsi, hogy olvasóim közül ki van körülmetélve. Összesen 27 db szavazat érkezett. Köszönöm mindenkinek, aki szavazott!

Nagy többsége - összesen 21 olvasóm - válaszolta, hogy nincsen körülmetélve és nem is szeretné. 3 olvasóm nincsen körülmetélve, de tervezi, hogy megcsináltatja. 3 olvasóm pedig egészségügyi okokból körül van metélve.

Érdekelne, hogy aki tervezi, milyen okból teszi? És, akik megcsináltatták, milyen tapasztalataik vannak ezzel kapcsolatban?

Ha van kedvük írják meg kommentben vagy, ha ezt nem szeretnék mindenkivel megosztani, akkor írják meg nekem e-mailben. Előre is köszi! :)

1 megjegyzés:

  1. Én lennék az egyik jómadár, aki tervezgeti.

    Nem tudom miért, de gyerekkoromban volt egy olyan tévképzetem, hogy a férfiak hátrahúzva tartják a szerszámukat. Talán azért lehetett, mert apámé eü okokból metélve van, és így maradt meg bennem a fedetlen makk látványa :) (Egyébként 5-6 éves lehettem, amikor úszni jártunk és egy közös öltözőfülkében vetkőztünk, akkor láttam az övét, nem kell semmi roszra gondolni. Mellesleg lehetne ebből is egy kérdés! ;D

    A lényeg, hogy fiatalon is próbálgattam hátrahúzva tartani az alsómban, de nem nagyon ment, aztán le is szoktam róla. Majd kb 2-3 évvel ezelőtt újra felvetődött bennem a gondolat, hogy hátrarántva kellene hordani, mert az úgy jó nekem. Egy éve pedig elhatároztam, hogy hátraszoktatom a fitymám, akár mi is lesz. Az eredményt elértem kisebb-nagyobb kompromisszumok árán, de igazából esztétikailag nem olyan szép.

    Igen, igen. Lehet kapni fogom az ívet, hogy divatból metéltetném magam, meg idióta vagyok stb... Csak az ilyen hozzászólókat nagyon nem értem. Az én faszom, nem? Akkor meg? Ha nem akarod leszopni, akkor mi közöd hozzá? :)

    Most ott tartok, hogy pénzt rakok félre és egy orvost keresek. Természetesen nem holnap fogom megcsináltatni, de egy éven belül szándékomban áll. Ha még akkor is így gondolom, akkor mehet a buli. Igazából ez a megoldás sokkal jobb, mintha meg sem kérdeznek és szülői ökörségek miatt gyerekkorban csak úgy, "miért ne" alapon levágnák. Mindenkinek joga van a saját teste fölött rendelkezni. És tényleg, nem divatból, csak valami belsőkésztetés miatt érzem szükségességét.

    Remélem sikerült kielégíteni a kíváncsiságodat, Kedves Santiago!

    Ui.: Mosni szoktam és egyik vallást sem gyakorlom. ;)

    VálaszTörlés