2012. február 28., kedd

56. Magamutogató texasboy


A minap a tumblr felületén kaptam egy levelet egy sráctól. Megírta, hogy nagyon tetszik neki a blogom és, hogy volna e kedvem vele levelezgetni. Gondoltam miért ne. Kiderült, hogy 25 éves, Texasból ír és spanyol tanárnak készül. Én is meséltem magamról, kért egy arcos fényképet. Viszonzásként ő is küldött. Aranyos fiú, kissé elálló fülekkel.

Ezután belendült. Jöttek a szexuális kérdések. Érdeklődött, hogy úgy hallotta, hogy az európai fiúk nincsenek körülmetélve és, hogy ez rám is igaz e. Visszaválaszoltam, hogy igaz és megkérdeztem nála mi újság ezen a téren. Válaszában megírta, hogy ő bizony ám körül van metélve és ezt képekkel illusztrálta, vagyis küldött pár képet a farkáról többféle pózban. Ezután más testrészéről is küldött, mindenféle előzetes kérés nélkül.

Azon gondolkoztam, hogy ez miért volt jó neki. Én nem kértem tőle képeket és viszonzásul ő se tőlem. Mire volt jó ez a magamutogatás? Ennyire nincs elismerve környezetében, hogy egy több ezer kilométerre lévő srácnak mutogatja magát és próbálja begyűjteni a dicsérő szavakat? Ez olyan már, hogy mindegy, hogy kinek csak hadd mutassam magam, mindegy, hogy kitől, de valaki dicsérjen már meg.

Azóta nem jelentkezett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése