2011. december 29., csütörtök

41. Elkezdtem...


... olvasni tamás blogját. Ki is raktam a linkek közé. Tetszenek az írásai, időnként felnevetek, együtt érzek vele és néha, mintha a saját gondolataimat, élményeimet olvasnám vissza. Ja és örülök, hogy nem csak én tudok keseregni :)

... használni a Tumblr-t. Ha már mindenkinek van, én miért maradjak ki belőle. Képek pasikról, mindenféle dolgokról, megosztok rövid, magvas gondolatokat és zenéket.

... újra ismerkedni. Visszaregeltem magam a romeora. Levelezgetek, néhány sráccal már áttértünk az MSN használatára. Kettővel találkoztam is. Az egyik állandóan zavarban volt és lusta, hogy másodjára találkozzunk, csak írogat. A másik meg egy "egyetemi Havas" kiadás volt. Elszállva magától, szétesett a széken miközben magáról áradozott.

... írni egy regényt. Júliusban kezdtem el. Megírtam az elejétől a végéig, elolvastattam pár emberrel, átbeszéltem velük mit gondolnak, mik az észrevételeik. Most a legnehezebb fázisban vagyok, csiszolgatom, helyre kell tennem benne sok mindent, formázni, kijavítani a helyesírási, fogalmazási hibákat. Hát egyszer csak majd készen leszek vele. :)

... gyűjteni képeket a "tigris csíkokról/treasure trailről" :D, szóval az a tervem, hogy megosztom őket szép lassan. Csináltam is ennek egy külön kategóriát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése