2011. december 19., hétfő

37. Sorozatjunkie lettem


Mindig is néztem sorozatokat. Régebben olyanok szögeztek a képernyő elé, mint a Vészhelyzet (Green doki haláláig), Magnum, Miért éppen Alaszka vagy a Rém rendes család. Számomra a legnagyobb kedvenc a Rém rendes. Egyszerűen überelhetetlen és mindig megtudom nézni és nagyokat nevetek rajta.

Sorozatjunkie-ságomat Dr. House-nak köszönhetem. Amikor meghalt Gregory House magyar hangja, Szakácsi Sándor, valahogy a másik hanggal nem igazán tudtam megszokni. A sorozatot nem akartam eldobni, mert azt szerettem, szóval elkezdtem letölteni. Nem vártam már tovább heti izgalommal, vajon mi fog történni a következő héten, nem ragaszkodtam tovább a szinkronhoz, a magyar vetítési szokáshoz, ezért elkezdtem letölteni. Együtt haladtam Amerikával, megszokva angolul a sorozatot. Több ismerősöm ajánlott mindenféle sorozatokat és szép lassan elkezdtem őket bepróbálni. Mára már ott tartok, hogy kb 30 sorozatot nézek, amik a mai napig mennek, emellett mindig van egy régebbi sorozat, amit ledarálok. Ilyen volt például a Nyomtalanul. Szeptemberben bepróbálom az újoncok sokaságát, de azokból kevés szokott megmaradni.

A teljesség igénye nélkül a nagy kedvenceim

dráma kategória: Bones, Breaking Bad, Damages, Dexter, House, The Big C, The Closer, The Vampire Diaries, White Collar

vígjáték kategória: 30 Rock, Community, Glee, How I Met Your Mother, Modern Family, The Middle, Two and a half men

újdonság kategória: American Horror Story, Homeland, New Girl, Once upon a Time, Person of Interest, Revenge, Teen Wolf, The Secret Circle

régi, most már nem megy és ledarálom kategória: Cheers, Everwood, Nyomtalanul.

Tervezem, hogy némelyikről írok egy egy bejegyzést, szóval lesz mit olvasni, annak, aki szereti a sorozatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése