2014. október 17., péntek

315. Ölelés

Október 15-én volt az ölelés világnapja. Hihetetlen, hogy mi mindenre ki tudnak találni egy világnapot. :)

Én alapból nem vagyok egy nagy fizikai érintkező. Ritkán kezdeményezek a környezetemben - család, barátok vagy munkatársak körében - fizikai kontaktust, ami lehet egy érintés, egy simogatás vagy akár egy ölelés. Valami miatt viszont kiváltom másokból azt, hogy ők megérintsenek vagy megöleljenek engem. Szeretnek ölelgetni engem.

Természetesen párkapcsolatban ez másképp van. Ott én is kezdeményezek meg igénylem is az érintést, a simogatást, az ölelkezést vagy az összebújást.

Tökfej amúgy is bújós és érintkezőmániás, de én is igénylem, hogy hozzáérjek, sőt szeretek hozzáérni. :)

Ti mennyire vagytok ölelkezősek?






2 megjegyzés:

  1. Én szeretem az ölelést, de mondjuk ezt inkább csak családtagok körében tudom elképzelni, vagy nagyon jó barátság esetén, valahogy a munkatársaktól ez furán venné ki magát.

    VálaszTörlés
  2. Én sokszor ölelek meg munkatárasakat..
    Igaz, velük elég jóban is vagyok, és nem furcsállja senki!
    Mindig mondom is nekik, hogy ebben semmi furcsa nincs.. ez nem erotika, hanem baráti gesztus, és ettől senkinek semmi baja nem lesz!
    Többnyire jó stresszoldó is!

    VálaszTörlés