2014. október 12., vasárnap

313. Aki bújt, aki nem

Október 11-én van az Előbújás nemzetközi világnapja. Ezen a napon lehet, hogy könnyebb megcsinálni, hiszen sorstársakra és elfogadókra lelhet az ember.

Idén a Pride mozgalom egy fotókampányt kezdeményezett Facebookon. A sorstársak raktak ki fényképeket, akik már felvállalták magukat az Én már előbújtam felkiáltással. Az elfogadóak pedig a Nekem előbújhatsz felhívással tárták szét a karjukat.

Forrás: Media-Addict

Szerintem ez egy szép kezdeményezés, hogy az emberben tudatosuljon, hogy nincs egyedül és, hogy vannak olyanok, akik feltétel nélkül tudnak szeretni, elfogadni. Én az előbújásomat még a blog kezdetén megosztottam. Ha valakit érdekel, az itt újra/elolvashatja.

Remélem, aki úgy döntött, hogy e jeles napon megteszi, sikerrel járt. Vagy esetleg ihletet, bátorságot kapott ahhoz, hogy nemsokára megtegye.

Ti hogy álltok ezzel? Megtettétek már? Ha igen milyen tapasztalataitok voltak? Ha nem, miért nem? Tervezitek? Akinek van kedve írja meg kommentben vagy e-mailben a saját történetét. 

Köszönöm előre is a bizalmat! 

És most jöjjön néhány bátor embertársunk:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése