2014. szeptember 20., szombat

306. 4 hónapja...

... kapcsolatban. Hihetetlen ez az egész. Három éve nem volt egy normális kapcsolatom, csak kisebb próbálkozások. Most meg úgy néz ki, hogy sikerült találnom egy olyat, akivel el tudom képzelni a közös jövőt. Jobban mondva ő talált rám. Pontosítva ott volt az orrom előtt. Nevezzük őt Tökfejnek (írhatnám az igazi nevét, vagy használhatnék egy másikat, ami tetszik, de inkább maradok egy becézgetős névnél). Három éve dolgozunk együtt, tudtam, hogy ő kapcsolatban van, ami már rég elhalt, csak nem lett kimondva, hogy vége. Májusban páran a cégtől elmentünk iszogatni. Egyszer csak elém állt és azt mondta, hogy tetszem neki, nagyon is. Már régóta tervezte elmondani, de csak most lett bátorsága elém állni. Nagyon meglepett. Hirtelen nem is tudtam mit válaszoljak. Nekem is tetszett, de nem jutott eszembe, hogy kezdeményezzek nála, hisz tudtam a "családi állapotát". 


Az este folyamán egy félreeső helyre félrevont és megcsókolt. Én meg bele mentem a játékba. Azon az estén ez lett a játékunk, hogy hol tudunk titokban csókot cserélni. Másnap úgy gondoltam, hogy ez csak az este hangulatához tartozott, úgysem lesz belőle semmi. De rám írt és jóformán az egész napot végig cseteltük. Akkor már tudtam, hogy komolyan gondolja. Az elkövetkező napokban sokat beszélgettünk a "helyzetünkről". Majd megállapodtunk, hogy mindenféle elvárás nélkül elkezdünk találkozgatni, kicsit jobban megismerni egymást.





Megmondta az akkori párjának, hogy részéről vége, nincs értelme folytatniuk. Szerencsére az exe is így gondolta. Sok programot szerveztünk kettesben, jól éreztük magunkat egymás társaságában. A fizikai vonzalom is meg volt. Lassan haladtunk, nem kapkodtuk el a dolgokat. Majd két hónap telt el mire a szexre sor került. Elkezdtük egymást bemutogatni a barátoknak, ő már ismeri az én családomat. Ő még nem vitt haza. Majd eljön az is. Nem siettetem.

Jól érzem magam vele, hiányzik, ha nem vagyunk együtt. Időnként majd mesélek, hogy alakulgatunk. :)

8 megjegyzés: