2012. június 19., kedd

88. Élménybeszámoló - avagy az egyik randim


Gondoltam leírom az egyik randi tapasztalatomat. Hátha van valakinek valami ötlete mi is történt valójában.

Levelezéssel indult a dolog. Majd miután telefonszámot cseréltünk vad sms-ezgetésbe kezdtünk. Aztán egyik este felhívott és majdnem két órán keresztül beszéltünk telefonon. Mindenféle témát érintettünk: munka, szabadidő, mindennapok és természetesen a szex is szóba került. Megbeszéltük, hogy másnap este találkozunk 1 órára. A nyugatiban futottunk össze, sétálva indultunk el a Margitsziget felé. A Jászai Mari térre érve elerett az eső, így beültünk a mekibe és ettünk sajtburgert. Közben folyamatosan beszélgettünk, nevettünk. Miután elállt az eső még sétáltunk. Búcsúzásnál megkérdezte, hogy nincs e kedvem átmenni hozzá másnap este, csinál valami vacsorát. Örömmel mondtam igent, mert szimpatikus volt és mint tudjuk a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út. :)

Hazaérve még váltottunk pár sms-t, úgy vettem le, hogy mindketten várjuk a következő találkozót. Másnap reggel kaptam tőle egy sms-t, amiben azt írta, hogy aludt egyet kettőnkre és végül úgy döntött, hogy nincs kedve tovább ismerkedni velem. Nem válaszoltam semmit erre az üzenetére, egyszerűen csak kitöröltem a telefonszámát.

Őszintén szólva meglepett ez a fordulat. Nem számítottam rá. És fogalmam sincs mi történhetett. Azt értem, hogy meggondolta magát, de nem tudom miért. Azt hiszem sosem fogom megtudni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése