Le a kalappal a Burger King előtt. A Los Angeles-i melegfelvonulásra készültek egy kampánnyal, amivel kiállnak a tolerancia mellett. Jó fejek még azért is, mert a kampányból befolyt pénzből támogatnak egy felsőoktatási alapítványt.
Fogták a híres hamburgerüket, a Whoppert és szivárványos zacskóba csomagolták. Elnevezték Proud Whoppernek (Büszkeség Whopper). A csomagolás belsejébe pedig beleírták: We are all the same inside (Belül mind egyformák vagyunk).
Mikor a vásárlók rákérdeztek, hogy miben különbözik az "új" termék az eredetitől, azt kellett mondani az eladónak, hogy nem tudja, tegyen egy próbát. (igazából semmiben)
Készült egy videó, amiben a vásárlók reakcióit mutatják be az "új" termékkel kapcsolatban. Tanulságos, hogy ki mennyire nyitott és, hogy vannak, akik mást ízt éreznek egy új csomagolás miatt. :)
Vajon egy ilyen próbát meg mernének csinálni itt is? Érdekes lenne.
VálaszTörlésNagyon jó és kreatív ötlet szerintem a Burger Kingtől! :) A videó is érdekes... a kislány a végén a legaranyosabb!!!! :D :D
VálaszTörlés